Gå til innhold

Operation Flashpoint 2-Den offisielle oppfølgeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er et spill jeg har sett fram til i lang lang tid! Codemasters "Operation Flashpoint" ble som mange vet en enorm suksess da det kom i 2001, og fulgte opp med utvidelsespakkene "Red Hammer" og "Resistance" som også gjorde stor suksess. Utviklerne i "Bohemian Interactive Studio" laget den gang spillet. Desverre brøt "BIS" avtalen med Codemasters, og utviklet "Armed Assault" som ble lansert 2006/2007 i Europa. En av grunnene til at dette spillet ikke ble å hete "Operation Flashpoint 2", er fordi Codemasters sitter på rettighetene til navnet. Mange har derfor trudd at "Arma" nettopp er Operation Flashpoint 2, men det er det altså ikke. Codemasters egne utviklere har nå jobbet i over 2 år med OFP 2. Nå ser det i midlertid ut til at arbeidet begynner å ta form, og ørlite info er derfor sluppet i disse dager! :)

Er det flere enn bare meg som ser fram til dette spillet?

Skal man tolke utifra det ene (og nydelige :p ) screenshots som nå er sluppet, kan dette bli en virkelig så flott krigssimulator i god Operation Flashpoint ånd! :)

Info og bilder fra Tothegame.com

Gamer.no

Endret av Maverick2002
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

My bad MrLee! :blush:

"Game 2" er selvfølgelig BIS` prosjekt. Rettet opp i dette nå.

Edit: Fant ikke den tråden du linket til! Moderatorer kan stenge denne tråden visst ønskelig..beklager!

Endret av Maverick2002
Gjest medlem-105082
Skrevet

Skal nok ha meg dette ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...