Gå til innhold

Pirates med vanvittig bra grafikk


Anbefalte innlegg

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=4573

 

Svimte rundt på nettet og kom akkurat over en ingame trailer på det nye Pirates of the Carribien spillet. Jeg har vel egentlig aldri vært noen blodfan av filmene, og har i grunnen ikke ventet på dette spillet, men dette så da vitterlig helt kanon ut når det gjelder grafikken. Klarer de bare å gjøre gameplayet brukbart, så er dette et must have spill for meg.

 

Kan bli kjekt å rase rundt som en god gammel pirat. Shipp ohoi...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fargene så litt blasse ut, utvasket, kan det være ps3 dette vises på?

8455792[/snapback]

Tenkte jeg bare ville si at PS3 ikke er en "blassen" eller "utvasket" konsoll. Det er bare snakk om dårlig instilling på TVen de bruker til å sammenligne med. Personlig føler jeg PS3 ofte er skarpere og kvassere i fargene en 360.

 

Men for å gå tilbake til ontopic her. Grafikken så helt grei ut. Bedre en grei faktisk. Den var bra. Kan kanskje bli et veldig bra spill. Men er ikke stor fan av serien generelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
fargene så litt blasse ut, utvasket, kan det være ps3 dette vises på?

8455792[/snapback]

 

Med tanke på at PS3 ikke har noen "Y" og "B" knapper, så er det nok heller en Xbox 360 det spilles på ;)

8455908[/snapback]

 

da så men da er det ikke blasse farger.. hehe..

 

joda synes det var litt, lyst og utvasket...

Lenke til kommentar
Litt rart å se på ansiktet til Jack da. Helt dødt ansiktsutrykk mens han fekter.

8455265[/snapback]

 

 

 

Tenkte på den filmsnutten som heter Port Royale, der de viser gangen til Jack Sparrow bla.

 

Ser ikke mye blasst ut for meg. Har i allefall ikke sett mange spill med tilsvarende god grafikk.

 

Vet ikke hva de viser dette på, men PS2 er det neppe... :)

Lenke til kommentar

Joda, grafikken var det ikke noe å utsette på, men jeg syntes enkelte animasjoner var til tider feil synka (som dodge animasjonen i Tortuga filmen), samt at deres forsøk på å etterligne Depps gange fra filmen falt misserabelt i grus. Ser mere ut som han har et angrep av hemorioder enn den "fyllegangen" man har blitt kjent med i filmene.

 

Samt, det siste spillet i "Pirats of the Carribeans" (jada jada, sikkert feil skrevet) var jo ikke akkurat av den beste sorten, så det får vente på seg med å se hvordan dette blir.

Lenke til kommentar

Desverre ser ikke wii utgaven til å ha samme kaliber grafikk messig.

 

Det var ingen bombe, men jeg har sett penere forrige generasjons spill enn dette.

 

Får håpe den får bra kontroll. Men det er en lisens spill, og vel.. animasjonene i kampscener ser ut til å stinke på alle versjonene.

 

http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=18822

 

Har ikke høye forhåpninger til dette spillet i noen utgave egentlig. Kanskje wii kan vinne på ren morro.

Lenke til kommentar
Med tanke på at PS3 ikke har noen "Y" og "B" knapper, så er det nok heller en Xbox 360 det spilles på  ;)

8455908[/snapback]

Heheh veldig godt poeng ;)

 

Jeg syns dette spillet så veldig lovende ut. Og at det er basert på filmene er jo bare helt topp. Er jo kanon bra filmer.

 

Så lenge vi får et bra spill med såpass god grafikk spiller det vel fint liten rolle hvor opphavet er fra !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grafikken var jo grei den, men ikke noe jeg ville kalt vanvittig... det som gjorde grafikken fin nok var jo skyggene.

 

Ansiktsutrykk er noe de absolutt burde få med, ellers så ser det ikke "levende" ut i det hele tatt.

 

Animasjonene bar også et veldig sterkt preg at "Josefine i Stallen" spill hvor alle animasjonene slutter i samme posisjon, og man får derfor ikke noen spesiell flyt i spillet.

Det blir litt "trykk B.. vent, så trykk X.... så tykk B igjen"

 

But thats just me..

Lenke til kommentar

Når jeg kom til og tenke på det hadde Pirates of the Caribbean i den stilen dette spillet hadde vært ett jævla kult rollespill!

 

-Lag din egen pirat, og bli med på båter ut på havet.

-Drikk deg drita og start en god gammeldags slosskamp.

-Møt Jack tilfeldigvis i en gate på Tortuga hvis du er der noengang osv.

 

Hadde vært morro ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...