Gå til innhold

Priser på GF3


Dipso

Anbefalte innlegg

Jrg har nettopp bestilt meg et ganke rimelig GF2 MX400 kort av den enkle grunn at jeg annser GF3 litt over mitt budsjett akkurat nå, og at mitt Riva TNT2 ultra begynner å ligge litt bakpå :wink:

 

Er det rimelig å anta at GF3 kommer til å droppe i pris etter hvert eller skjer dette først når det kommer nye og raskere alternativer (Man skulle jo tro at Produsenter/Selgere priser det helt nyeste høyt i starten for å trekke litt cash fra lamere som alltid skal ha det nyeste og beste :wink:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvisnårkanskje den orginale gf3 kommer,dvs NV20 da den som finnes nå på markede er kun NV17(nedskalert version...kall det gjerne MX ver).etter det jeg har fått info om da vel og merke(rett meg om jeg tar feil)

 

uansett prisene vil nok holde seg stabil der de ligger per dags dato til nylansering kommer eller at ATI kommer med en radeon 2 som kan konkurere med NVIDEA GeForce 3

Lenke til kommentar

For å ikke glemme Kyro 3, som også blir lansert snart.

 

tror ikke det skjer før nyttår, men det tror jeg blir verdt å vente på.

har testet Kyro 2, og må si meg veldig fornøyd på visse områder med det kortet.

 

og ja, den versionen av Geforce 3 som er ute nå kan man kalle MX, blir lansert nye versioner etterhvert nå. jeg skal hvertfall vente til Ultra version kommer...:)

Lenke til kommentar

Tror GeForce 3 kortet som vi får kjøpt idag holder mer enn masse for et par år fremover.

 

Spillhusene har jo ikke begynt å støtte alle "effektene" som kortet støtter.

 

Og jeg fikk ca 35 frames i Nature demoen i 3DMark 2001(default oppsett). Og blir spill slik som det i fremtiden, ja da holder skjermkortet mitt tritt i alle fall.

Sjekk hjemmesiden min for mer detaljer ang, min hardware, kjøling jeg bruker, og OC.

 

3DMark 2001 score: 7049!

 

ABIT KG 7 RAID

AMD 1.2(266FSB)@ 1.4

2*256mb Kingston DDR-RAM i CAS 2.

ASUS V8200 GeForce 3 Deluxe 220/550

Detonator XP 21.85 driver.

2*30GB IBM ATA100 7200 i RAID 0.

 

Sjekk hjemmesiden min for mer detaljer

http://home.chello.no/~kim.wetteland/myselfpage.htm

 

Husk å signe guestbooken min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...