Gå til innhold

Forvirret angående Warcraft lore...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble fortalt her om dagen at man faktisk ikke dreper Illidan I TBT, man stiller seg mer i veien for han...

På hvilken måte vet jeg ikke...

Og til dere som har sett Tier 6 filmen der han dør i slutten av den. Han som har laget filmen har nok bare brukt "/kill"...

(en ting til, Hvorfor i faen har de laget Illidan så stor? Bare for at de som ikke vet hvem han er og hvilke potensialer han har skal syntes han ser farlig ut?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg ble fortalt her om dagen at man faktisk ikke dreper Illidan I TBT, man stiller seg mer i veien for han...

På hvilken måte vet jeg ikke...

Og til dere som har sett Tier 6 filmen der han dør i slutten av den. Han som har laget filmen har nok bare brukt "/kill"...

(en ting til, Hvorfor i faen har de laget Illidan så stor? Bare for at de som ikke vet hvem han er og hvilke potensialer han har skal syntes han ser farlig ut?)

8461963[/snapback]

Enig! Når ble Illidan feit? Han skal jo være senete og rask!

Skrevet

Det er mange grunner hvorfor alle sammen er etter han.

1. Han ble ikke bannlyst, han gjemmer seg i outlands for sargeras som ble sur fordi han ikke greide å ødelegge Lich king før Arthas kom dit. Også ble han slått av Arthas så Illidan selv er sur på han.

2. Hvis Illidan greier å ødelegge lich king kan faktisk hele burning legion ødelegge Azeroth siden Lich king er egentlig den eneste tingen legion trenger å slå for å fulføre planen sin.

3. Han dropper epic loot, det er grunn nok for mange ;P

Skrevet

Såklart dreper spillerne ikke Illidan, de bare "defeater" han regner jeg med. Så det i en eller annen blue post trur jeg, var det samme med Kel'Thuzad, han ble ikke drept bare "defeated".

Skrevet
Det er mange grunner hvorfor alle sammen er etter han.

1. Han ble ikke bannlyst, han gjemmer seg i outlands for sargeras som ble sur fordi han ikke greide å ødelegge Lich king før Arthas kom dit. Også ble han slått av Arthas så Illidan selv er sur på han.

2. Hvis Illidan greier å ødelegge lich king kan faktisk hele burning legion ødelegge Azeroth siden Lich king er egentlig den eneste tingen legion trenger å slå for å fulføre planen sin.

3. Han dropper epic loot, det er grunn nok for mange ;P

8462168[/snapback]

For å pirke littegrann gjemmer han seg for Kil'Jaeden og ikke Sargeras. Sargeras og Archimonde er daue, begge to, så bare Kil'Jaeden står igjen.

Skrevet (endret)

Ingen som vet hva statusen til Sargeras er. Aegwynn ødela den "fysiske" kroppen hans og stengte den inn i Tomb Of Sargeras, er vel derfor en del trur han er dau.

Også når Aegwynn fødte Medivh overtok Sargeras kroppen til Medivh, og etter Medivh døde er det ingen som vet hva som hendte med Sargeras.

Endret av JokuM
Skrevet

Det stemmer. Tviler på at han er død. Dem trodde han døde når Aegwynn tok han sist og. Så han lurer der ute ett sted må man anta.

Han er jo en gud

Skrevet (endret)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The term Tomb of Sargeras refers to the remnants of the Temple of Elune in the ancient Kaldorei city of Suramar (coincidentally, the same city in which Tyrande, Malfurion, and Illidan grew up) that was used by the Guardian Aegwynn to contain the body of Sargeras after she supposedly defeated the Dark Titan in mortal combat.

Edit: Han gjør lite ut av seg, hvertfall.

Endret av Lycantrophe
Skrevet

Han kom tilbake i medivh når han ble fød. Etter medivh ble drep av khagdar hvet ingen hvor saregas ble av. Men jeg tror ikke at han er død.

Han overlevde hvertfall sist når Aegwynn tok han.

Skrevet

Uansett kommer neste expansion til å handle om Northrend <.< Da har jeg sluttet med wow^^ Men vet all at agewynn er i wow ja =O Hun er enten atme jaina proudmoure eller den gamle heksa i sumpen ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...