svennss Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Hei! Har surfet rundt en del på nettet i leting etter ny bærbar pc. Har funnet ut at de mest akutelle modellene er: Asus A8Js eller Asus A7J.. Men er liksom ikke skikkelig fornøyd med noen av dem. (har ikke testa de fysisk) Det jeg da lurer på er når jeg kan forvente at det blir lansert nye modeller? Takk for alle svar...
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (endret) Regner med at de snart er rett rundt hjørnet. Jeg har ikke noe direkte tidspunkt å gi deg, da jeg ikke lenger jobber i bransjen hvor jeg fikk vite alt slikt. Du sier heller ikke noe om leverandør. EDIT: Gjelder det bare Asus? Endret 23. april 2007 av DemoniZer
svennss Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Regner med at de snart er rett rundt hjørnet. Jeg har ikke noe direkte tidspunkt å gi deg, da jeg ikke lenger jobber i bransjen hvor jeg fikk vite alt slikt. Du sier heller ikke noe om leverandør. EDIT: Gjelder det bare Asus? 8450119[/snapback] Hei, og takk for svar. Neida, bærbare generelt. Har sett på lanseringsguiden her på HW. Men der finner jeg ikke stort.
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Du finner ikke stort fordi forhandlere får listen internt fra produsent. Er hysj-hysj egentlig. Derfor du som sagt ikke finner noe
ventle Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Intels Santa Rosa-brikkesett lanseres i Mai og da vil det vel komme en del nye maskiner fra flere merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå