Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

lager film på skolen, trenger hjelp til ideer.


Anbefalte innlegg

ja nå har det seg sånn at jeg er litt ute å kjøre her. vi har hatt ett filmprojekt i kunst og handtverken i nesten ett halvt år nå og jeg har ikke kommet noen vei.

 

derfor tenkte jeg att dere fatasifulle diskusjon.no folkene kunne hjelpe meg :)

 

altså greia er att det skal være en film på 2-5 min. den skal enten være en reklamefilm, en skrekkfilm eller en humorfilm. den kan heller ikke ha flere enn 2 personer innblandet siden vi bare er 2 på gruppa vår (låner en annen til å filme). den burde heller ikke ta altfor lang tid å lage, siden jeg nettop har sløst bort ett halvt skoleår ^^

Endret av fredblic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hyar nå funnet på en ide som er gjennomførbar. (genial ide den du hadde også da demoizer^^)

 

ivertfall filmen går ut på at en fyr går bortover en vei. bak han lusker det en annen person i buskene og "spionerer" på han. fyr nr 1 går forbi ett kryss. plutselig ser fyr nr. 2 en bil som kommer kjørende rett mot fyr nr 1. fyr nr 2 springer ut på veien og kaster seg over fyr nr 1 for at ikke han skal bli påkjørt, men så kjører bilen inn krysset som var bak dem.

 

dette skal da være en reklame for if forsikring, der if er fyr nr 2 (han i buskene^^). i slutten skal det da komme opp et bilde der det står noe sånt som: if, vi er der for deg, alltid.

 

ja hva syns dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...