Gå til innhold

Project Superman - Case (29.07.07)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ble det for mye spenning til de leds lysene? derfor du skal bruke motstander?

Ble jævla fint!

Skaff deg en superman drakt i blått til neste LAN du skal på så passer du rett inn ;):p

Kjøpt hw selv eller noe sponse varer det?

synes det er dumt at du får lite spons, mens andreas/mr anki får MYE, ditt er jo bra også da! :love:

Kanskje litt slemt/dumt spørsmål, men hvor mye penger ble brukt av ting og tang til og modde kabinettet?

Lenke til kommentar

Takker skyline ;)

Motstander er for lyset på bryteren, den går på 2v ellno? Har det i den andre tråden min, husker ikke nå.

 

Hehe, det er jo dama sitt kabinett da, hu som får skaffe seg drakt :p

Neh, det har endel med flaks å gjøre og, men selvfølgelig handler det om de som sponser har tro på prosjektet og! Jeg fikk jo en fin sponsor da, ikke mange som får spons av AC Ryan heller (heller ikke TT, men). Han som svarte på mailen min sa det til meg, de pleier ikke sponse personer på den måten, de ser heller på prosjekter den personen har gjort før, og er han heldig blir han sponset med mye til neste prosjekt.

 

Hardware ble kjøpt av dama, ble vel 10,8k iberegnet frakt, mener jeg å huske :)

 

Det har jeg ikke peiling på, desverre! Kan prøve å oppsummere

 

Kabinett: 895,-

Display: 295,-

Sleeves: 0,- (Hadde fra før)

Viftedempere: 115,- (Hadde og fra før)

1 Switch for katoder: Aner ikke :p

Bulgin Switch: 0 (Hadde fra før)

Fake Switch: 49,- (Hadde og fra før)

Blå 5mm UV Plexi: Husker ikke? over 100-lappen hvertfall

"Epoxy": 0,- (Fikk av stefaren min)

Arbeidstimer: Endel.. :p Over en arbeidsuke hvertfall (37,5t)

 

Tilsammen: 1464,-

 

 

Jeg kommer ikke på mer som jeg la til i prosjektet, skulle jeg regnet med det jeg fikk og hadde fra før, hadde det blitt rundt 1,8-2k :)

 

 

EDIT: MEN, du aner ikke hvor mange mailer jeg har sendt, sendt på ny og på ny en gang til til produsenter, butikker o.l. ;)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Det var kabinettet så si ferdig ja, det ble knall :)

 

Liker hw delen best jeg også.

 

 

Har du hørt noe mer angående spons fra Lian Li eller?

 

Kunne ut tatt noen bilder med kadotene på i mørket?

 

Hvordan er temperaturene?

 

Og hva er den ledningen som stikker ut under displayet i front?

 

 

Bra at dama ble fornøyd ;)

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar

Hei Andreas, og takk!

 

Det er jo den dyreste delen og :)

 

Har ikke det, han sa jo han skulle videresende den, mulig han eller han andre har glemt det. Har mailen til begge, tror jeg har tlf.nummer og hvis jeg blir desperat :p

 

Det finnes bilder med katoder på i mørket i tråden, skal se om jeg finner noen. Kan jo også ta noen i morgen kveld hvis jeg skal til dama da.

 

Temperaturene er, som sagt helt greie :) Det som gjorde det kjempehoppet fra 30-35 til over 40 og over 50 var no at det var ganske varmt på rommet, og det er ikke såå altfor bla flow inni der, vurderer å ta ut filteret foran, det stenger jo for noe luft. Skjermkortet ligger på rundt 50-60 :) Resten er jeg ikke sikker på, har ikke sjekket. Er heller ikke så farlig!

 

Den ledningen er Power (Restart ligger inni der). Gjorde det enkelt, mangler jo noen kabler til Bulginen(e) som jeg skal få fikset snart. Den PCI braketten til Switchen har jeg ordnet nå i stad, så den er det bare å sette inn ;) Hvis den passer.

 

Mvh

Øyvind

Lenke til kommentar

Ta en titt på featuren av modden min på Pariah's Guild! :)

 

Link til Pariah's Guild for en feature av denne modden: Click!

 

Bumper også spørsmålet mitt ovenfor . Fikk satt inn bryter og det jeg skulle gjøre i går , bortsett fra vifta bak! Da må jeg borre et hull til kablen, og det spørs om jeg orker å ta ut alt, borre et hull og sette det inn igjen .. :p Dama sa jeg kunne gjøre det mens hu var borte , da lider ikke hu heller :wee:

Lenke til kommentar

Hehe :p Hu er nok ikke det nei , bare asumed det .. eller antok som det heter på gått nårsk!

 

Men, jeg tenkte på å fikse det når hu er borte, som sagt. Da får hu seg en hyggelig overraskelse når hu kommer hjem :) Men er ikke sikkert dette går bra , foreldrene mine reiser bort i morra, foreldrene til Hanne reiser på fredag, så ingen kan kjøre eller hente og ingen er hjemme der :p Det er jo litt dumt ..

 

Har noen bilder til dere , men venter til jeg kanskje får samlet litt fler, dere får vente i spenning ..

Lenke til kommentar

Haha .. For det første , inni der er det trangt! :p Og jeg vil ikke ta sjansen på å hente den med traktoren, kabinettet kan skades, og det kommer ikke akkurat til å stå stille .. Desverre.

 

Antar ingenting, men hu var nå så glad for å få den nå så tenkte jeg ikke skulle ta den fra hu enda :wee:

 

Hull til viftekabelen, skal sette bakvifta på utsiden.

Lenke til kommentar

Njaa, jeg satser mer på å ta ut alt. Det er like greit det og , skal bytte ut viftene og med noen som flytter litt mer luft. De jeg har nå går da bare såvidt rundt, 7-800 rpm. Det blir jo litt mer støyete , men dama sa faktisk at hu syntes den var stille med grafikkvifta på fullt :ohmy: Det bråker jo fælt da :p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Har stor skuffe, menfaen, det humper og dumper som pokker. Dere får meg ikke til å hente den med traktoren :p No way .

 

Vet ikke hvilke vifter det blir , hva tror dere om SilenX ? Det sitter MIST der fra før , rene drømmevifta for de som vil ha det stille, men ikke stille og kjølig. De flytter jo litt luft, men ikke nok, desverre..

 

Vifta skal på utsiden, ja. Les hvorfor her , her , her og her så ser du hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Stemmer det :) Var heldig kan man si.

 

Og takk, det eneste jeg skal gjøre nå er å bytte vifter i pcn, de drar ikkeno særlig luft.. Men vet ikke når det blir , dama har nettopp slått opp .. :p

 

Så vi får se! Mulig det blir på søndag da , får se om hu skal noe ..

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...