Gå til innhold

Splniter Cell er nå annonsert til GC og PS2 også!


Nexxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja dette var jo lenge spådd. og spillet kommer allerede i mars, med flere brett en Xbox versjonen. Jaja dette blir jo bra folkens... Er sannsynlig at dette er de brettene som ikke kom med i Xbox verjsjonen, uten at jeg skal begynne spekulere i det.

 

Men man får vel lastet ned nye brett via xboxlive i usa, regner med at vi her i europa også får nye godt av det.

Lenke til kommentar

Hey!

 

Sitter fortsatt og venter på et innlegg fra deg, Quaker, med tittelen: "Fortjener virkelig GTAVC disse sinnsvake kritikkene?!".

 

Vet det er off topic, men kunne ikke dy meg...

 

Blir sikkert bra med Splinter Cell på de to andre leketøyene også...

 

...du ser vel den klare fordelen i at man pga. HD kan laste ned flere missions på XBox enn *gisp!* gamecube noensinne kommer til å få.

 

Vet ikke om så kommer til å skje, men du ser hvor kjipt det der med synsing og ensporet tankegang...

 

Nok en gang, ikke ute etter å skape konflikt. Jeg unner alle å spille Splinter Cell. Sitter med det selv, og storkoser meg.

 

Så det så...

 

God jul, alle sammen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

JG-C, det var vel aldri noe tvil om at det skulle komme på GC og PS2 også.. Allerede i mars, nå har jo den offesielle pressemeldingen din kommet også, så da er du vel overbevist?

 

De første screesnshotsa av PS2 versjonen er også ute nå folkens, å jeg må innrømme at det spillet ser overaskende bra ut på PS2 også, VELDIG overaskende fatisk.

Lenke til kommentar

Du klarer aldri å skrive brukernavnet mitt riktig. Er du ordblind? Jc-g!!!

 

Ja, nå som det har blitt bekreftet av Ubi, så er det en helt annen sak. Da er det greit. Ang. din kommentar om screenshotsene. Var det ikke du som sa at det var totalt tåpelig å se på screenshotsene, fordi de så og si aldri viser hvordan spillet egentlig vil bli. Dobbeltmoralen din lyser lang vei her.

 

Screenshotsene ser ok ut for å være PS2. Sånn som de alltid er: utvaskede teksturer, lite detaljer i bildet, mye jaggies.

 

Jeg synes det er rart at du gleder deg sånn til utgivelsen på PS2 og GC, når du tidligere i vinter skrev et helt innlegg om alt du mislikte ved Splinter Cell. Har plutselig alt endret seg nå? Tror de fleste forstår hvor landet ligger nå... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt noe om at JEG gleder meg til spill, jeg bare informerer andre som ikke eier Xbox om det. Når det gjelder dette med screenshotsa, har du helt rett, men når man samenlinger screenshots av samme spill mot hverandre går det greit, men uansett, det viser seg bestandig å se helt anderledes ut på TV din hjemme i stua.

 

Jeg har aldri sagt at Splinter Cell er et dritt spill. Jeg har bare sagt at jeg syntes ikke det er så bra som de fleste skal ha det til, men jeg kjøpte spill gjorde jeg ikke, har brukt noen timer på det også, har jeg ikke? Men det er ikke bare meg her? Jeg vet at andre vil like spillet veldig godt, det gjorde vaffal folk som spilte det på Xbox, så da er det ikke noe grunn til at de på PS2, eller GC skal gjøre det?

Lenke til kommentar

Hva sier du, Guybrush?

 

Puttet de slemme guttene syre i melken din?

 

Ungdommen i dag, altså....

 

Uansett... Det jeg mente var at noen vil ha det til at Splinter Cell er et av historiens beste spill og en defintiv Metal Gear Solid "killer", mens faktum er at det mangler litt polering og balanse. Synd. Men sant.

 

Betyr det at det ikke kan være et meget bra spill?

 

Vel... det er det vel bare du som påstår...

Lenke til kommentar
Ja dette var jo lenge spådd. og spillet kommer allerede i mars, med flere brett en Xbox versjonen. Jaja dette blir jo bra folkens... Er sannsynlig at dette er de brettene som ikke kom med i Xbox verjsjonen, uten at jeg skal begynne spekulere i det.

 

Er det ikke bare ett brett som er ekstra til PS2?? :roll:

Lenke til kommentar

Puttet de slemme guttene syre i melken din?

 

Hva f#%! mener du ?

 

 

Betyr det at det ikke kan være et meget bra spill?

Vel... det er det vel bare du som påstår...

 

Har aldri spillt det, så hvor bra det er, vet jeg ikke...

 

Men det er visst utvilsomt meget bra.

(ifølge sikre kilder) :wink:

Lenke til kommentar
Hørte i dag fra en kamerat at det vil koste penger å laste ned brett gjennom live tjenesten på Splinter Cell. Hvis man kjøpte fire brett fikk man ett gratis, sa han.

Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Det kan vel han egentlig ikke vite, de ekstra brettene til Splinter Cell har jo ikke engang kommet.

Lenke til kommentar
Hørte i dag fra en kamerat at det vil koste penger å laste ned brett gjennom live tjenesten på Splinter Cell. Hvis man kjøpte fire brett fikk man ett gratis, sa han.

Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Det kan vel han egentlig ikke vite, de ekstra brettene til Splinter Cell har jo ikke engang kommet.

 

det er ganske tvilsomt.... når du har xbox

live, betaler du jo en sum i måneden for

å ha det, såvidt som jeg har hørt....

 

dere kan jo skjekke

www.xbox.com/live

for mer info.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...