Gå til innhold

Navn/dekor på båt


Anbefalte innlegg

Hei

 

For ett år siden kjøpte jeg meg en speedbåt... den var ikke i så spesielt god stand, hadde ingen papirer eller skilt som viser hva slags type båt det er.....

Har sett en lik båt til denne på finn men heller ikke eier av denne viste hva slags merke det var....

 

Men nå denne våren har det endelig kommet til lakkering etter en lang viter med pussing og sparkling....

 

Men for og friske opp båten tenkte jeg og tape den med litt dekor og muligens også ett navn/merke på båten hvis jeg finner ut av det.....

Er faktisk Glenn Andersen som skal hjelpe meg med dette :)

 

Men spørsmålet da er hvordan dekor jeg skal ha på båten og evnt. navn

 

På dekorsiden har jeg sett litt på stripene cyber har og tror ikke dette hadde blitt så værst på båten.. Andre forslag?

 

Forslag hittil:

-Cyber lignende dekor

-Flammer

 

Navnesiden er litt værre siden jeg ikke vet merke på båten men faren min kom på et navn: Hydrospeed...

Kanskje ikke så dumt det, blir litt etterligning av hydrolift men det gjør vel ingenting....

 

Forslag hittil:

-Hydrospeed

-Shaker

 

Vil gjerne ha forlslag både til dekor og navn og setter kanskje opp en poll på navnet etterhvert :)

 

Bilder av båten kommer senere i dag tenker jeg ;)

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilder kommer som sagt til kvelden.... er oppe og holder på med lakkering nå, nesten ferdig :)

8444528[/snapback]

Ohh :)

farger?

8444559[/snapback]

Hvit under vannlinja som går opp i baugen, blå på sidene og hvit på dekket :)

 

Edit: litt dårlig forklaring men dere ser det på bildene når de kommer :p

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar

Takk.... Hadde i tilfelle ikke tenkt på noe stort noe, et navn og en liten stripe.... får det gratis og det er jo bare ta vekk i tilfelle..... Men får se.....

 

Edit: Skulle gjerne hatt noen flere forslag til navn, så kunne jeg satt opp en poll :)

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar

Tenkte kanskje også muligens og lage en worklog for både denne båten og den andre båten jeg holder litt på med, ser det er mange som f.eks lurer på dette med anlegg båt så kunne jo kanskje vært nyttig for noen......

 

Men i tilfelle skal jeg poste worklogen her da? er vel ingen andre steder jeg kan poste den, evnt under bil/showcase,worklog...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...