Gå til innhold

Rogue Hvilken Rase?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal starte en rogue og lurer på hcilken rase jeg burde velge. Helst ikke gnom siden jeg allerede har en gnome warlock og gidder ikke den starten igjen. Spiller helst alliance, men kan ogs¨å spille horde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tillat meg å bli den første til å si: Velg den du liker best (Måtte det bli ved racials eller utseende). Det er så forpult teit å be folk velge for seg.

Skrevet

Pvp eller PvE?

-Night elf + agility

troll- Berserking

Undead - Will of forsaken + Cannibalism

Gnome - Fri fra slowing debuff ting

Dwarf - Stoneform

Human - + sword/mace skill

Tauren - Har ikke rogue :p

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)
men hvem har best racial til rouges??

8440062[/snapback]

Veit ikkje, men ikkje velg male når du skal bruke rouge. Det er berre bærumsossar som gjer :whistle: Men seriøst: Undead Rogue har i mine auge dei beste racialane (wotf og cannibalize er gull til alt) Problemet er at 89% av alle andre horderogues også er undead.

Edit: Gå for human du. Dei har dei tøffaste vitsane og den kulaste dansen.

Endret av Slettet+987123897
Skrevet

dwarf om du er ally

men om du er horde er det undead som duger :p

de har fetest look med bra gear, og de har will of the forsaken. pluss om du har first aid så har du to sjanser å regenerate health i en match.

(krever jo at det er noen dævvinger rundt deg da)

Skrevet

Gnome Rogue - Om du velger alliance. Sykt kule når du kommer opp i level og begynner å få noe gear som ser "ordentlig" ut. + Escape Artist og det er vanskelig for hordes å klikke på deg i PvP :p

Undead Rogue - Om du velger horde. Pga. racials og fordi de ser best ut.

Ja, utseende spiller en viktig rolle i valg av rase. :>

Skrevet
Gnome Rogue - Om du velger alliance. Sykt kule når du kommer opp i level og begynner å få noe gear som ser "ordentlig" ut. + Escape Artist og det er vanskelig for hordes å klikke på deg i PvP :p

8442134[/snapback]

Som han sier så spiller utseende en viktig rolle, så for all del hold deg unna både Undead og Gnome :thumbup:

Skrevet

8442134[/snapback]

Som han sier så spiller utseende en viktig rolle, så for all del hold deg unna både Undead og Gnome :thumbup:

8442858[/snapback]

Ja, og utseende er en induviduel ting. Å be han holde seg unna noe du ikke liker er jo strålende. :] Selv synes jeg UD er blandt de tøffeste.

Skrevet
Humans fordi de har +rep

Og spillet dreier seg nesten berre om å farme rep!

8443927[/snapback]

Egentlig en ganske dårlig racial.. 10% mer rep gjør at det bare tar littegrann kortere å farme den reppen man trenger.. Rep i TBC går fort uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...