Gå til innhold

Flashe x1800xt tilbake


Anbefalte innlegg

Hei, prøvde å flashe mitt x1800xt 512mb til PE bios. Brukte ati winflash. Men det gikk dårlig, skjermkortet klikka, fikk ikke opp noe bilde. kjøpte nytt skjermkort (8800 gts). Har no tatt i det gamlle x1800xt kortet i pcie2.

 

Viser feilmelding i enhetsvehandling... "kan ikke starte" Sikkert fordi biosen er ødelagt...

 

Kan eg no flashe tilbake til orginalbios? (har lasta den ned) Skjer ingenting når eg trykker på winflash...

 

 

Takk for svar!

Endret av ryggemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å sette i et PCI-skjermkort samtidig som du har i X1800XT. Prøv å flashe da.

 

Feilflashet selv også mitt x1800xt 512mb. Jeg var derimot litt lat så jeg sendte det inn igjen... :green:

8437914[/snapback]

 

ok, så det funker ikkje med et annet pcie?

8437956[/snapback]

 

jeg er usikker, men jeg ville aldri tatt sjansen med et 8800gts... Det vil vel muligens fungere, men det er bare synd å sitte igjen med to skjermkort som ikke fungerer :p

Lenke til kommentar
Prøv å sette i et PCI-skjermkort samtidig som du har i X1800XT. Prøv å flashe da.

 

Feilflashet selv også mitt x1800xt 512mb. Jeg var derimot litt lat så jeg sendte det inn igjen... :green:

8437914[/snapback]

 

ok, så det funker ikkje med et annet pcie?

8437956[/snapback]

 

jeg er usikker, men jeg ville aldri tatt sjansen med et 8800gts... Det vil vel muligens fungere, men det er bare synd å sitte igjen med to skjermkort som ikke fungerer :p

8437970[/snapback]

 

Ok, da avslutter eg før eg ødelegger 8800 også.

 

Går det an å få solgt et x1800xt 512mb med defekt bios m/zalman fatal1ty kjøler... ?

Lenke til kommentar
Mulig det er noen som vil kjøpe det, tør jeg spørre hvor du kjøpte det? :p Det skal altså ikke være så vanskelig å flashe det tilbake ved å bruke et pci-skjermkort, eller kanskje et pci-e skjermkort... :hmm:

8438129[/snapback]

 

Kjøpte det på komplett... Men no har jo eg prøvd å flashe det + bytta kjølevifte... Trur ikkje det er noke å hente der...

 

Flasher ikkje noke meir med dete nye kortet... Kanskje eg skaffer meg et billig pci kort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...