Gå til innhold

På leiting etter ny server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er alliance så hadde jeg komt meg til Silvermoon. Veldig bra server. Også veldig lett og finne seg en bra guild. Berre let rundt på Realm forumet til Silvermoon på wow-europe.com og se etter hvem som rekruterer.

 

 

Er du horde tror jeg det heller er veldig tamt på silvermoon. Hadde tatt en annen server da.

Endret av bjorns_1
Lenke til kommentar
Aerion peak med horde, er ikke det et bra realm på horde? Silvermoon spiller jeg på på allience så give me a call viss du begynner ;) 

 

 

32 Night elf Warrior- Trone

8436589[/snapback]

 

Jeg flytta også over til Silvermoon for ikke lenge siden.

Bra server med masse folk, ingen problem nesten og finne gruppe rundt, og det er helt vilt hvor mangen guilds det er rundt.

Lenke til kommentar
magtheridon ville jeg sagt ekstremt bra pve miljø masse bra guilder. bra pvp verdens beste guild er også der. jeg spillte der fra 60-70 og stor trivdes der.

8437886[/snapback]

 

Mag er en PvP server.

Ps. hvis man vil ha PvP er magtheridon det dårligste for world pvp. 99% av de som spiller der er pve-carebears. Tro meg, sluttet fordi det var helt dødt på 60. Kan hende det er bedre nå dog..

Endret av cve
Lenke til kommentar
magtheridon ville jeg sagt ekstremt bra pve miljø masse bra guilder. bra pvp verdens beste guild er også der. jeg spillte der fra 60-70 og stor trivdes der.

8437886[/snapback]

 

Mag er en PvP server.

Ps. hvis man vil ha PvP er magtheridon det dårligste for world pvp. 99% av de som spiller der er pve-carebears. Tro meg, sluttet fordi det var helt dødt på 60. Kan hende det er bedre nå dog..

8438402[/snapback]

Mag er kanskje en PvP server, men har fortsatt de guildsene med best progresjon i PvE.

Lenke til kommentar

uansett magtheridon er den desidert beste serveren world wide i pve. har mange topp guilder. og ikke minst nihilum som er helt overlegene. er også ekstremt mye hyggelige , på tidligere servere har jeg opplevd att toppspilerene var overlegene, det opplevde jeg ikke på magtheridon utmerket server. alt jeg kan si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...