Gå til innhold

Hente ut data fra deffekt k750i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjermen på min SE k750i er deffekt. Jeg har en del telefonnummer og andre ting som jeg kan tenke meg å ha tak i og slette før jeg selger den. Noen av nummerene er tydligvis lagret på minnet til telefonen og ikke simkortet. Jeg klarer å koble meg til maskinen med en USB kabel, men bare bla gjennom de vanlige mappene på Memory sticken. Finnes det noe recovery program?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lån en lik telefon av noen.

På den så se om du finner fram til hvor "kopier nummer fra tlf til sim" er hen (ikke start prosessen)

Når du vet hvor den ligger:

Slå på begge telefonene.

Gjør ett trinn på fungerendes telefon og gjør det samme på den som ikke virker og fortsett til neste trinn... og neste ... og neste.

Husk å ha ditt sim kort i telefonen som ikke virker.

Skrevet

Takk, det var en god idé. :) Hvis det er mulig så kunne jeg tenkt meg å sett gjennom telefonen også slik at det ikke er noe som jeg har glemt. F. eks noen notater, avtaler eller lignende. Er det mulig?

Skrevet

Tviler på at du kan få tak i SMS, kalenderavtaler og notater.

Med min K700i koblet til PC med Bluetooth kan jeg åpne telefonen som en folder fra PC, men det er vel for det meste bilder og lyder som kan hentes ut / legges inn :hmm:

Skrevet (endret)

Hvis du har usb-kabel til telefonen, kan du laste ned ett gratis program som heter floats mobile agent (cirka :p )...

Da kan du kopiere masse fra telefonen din, vet ikke om notater, men kontakter, sms, bilder, lyder osv. osv... er kjempegreit å kopiere... tror ikke du trenger å røre telefonen engang...

EDIT:

Du kan hente ut: SMS, Kontakter (SIM og telefon), samtaleliste, filer, profiler, grupper, bokmerker og kalender...

kjempebra program egentlig...

bare spør hvis du trenger hjelp til å sette det opp... ;)

Endret av Jay_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...