retsirk Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 jeg lurer på hvordan man kan legge inn sin egen tag på cs 1.6 uten og laste ned et eneste prg! Noen som vet?
-Jungeldyret Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Ja, du trenger ikke noe program for å legge inn et custom bilde som tag. Men du må ha det i .tga(?) format for at det skal funke, og du må ha et program for å konvertere bildet til .tga. For eksempel Decal Converter.
IndR Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 (endret) http://www.acme-games.com/forums/index.php?showtopic=149 Guide av panic killer/neadii.. Endret 20. april 2007 av Singh_Toor
retsirk Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Ja, du trenger ikke noe program for å legge inn et custom bilde som tag.Men du må ha det i .tga(?) format for at det skal funke, og du må ha et program for å konvertere bildet til .tga. For eksempel Decal Converter. 8432218[/snapback] Jeg har lagra den som .tga men jeg må kalle den remapped for at den skal komme i listen på spillet.. men den kommer ikke opp når jeg trykker tag, er det i en spesiell mappe jeg må legge den i?
SKAÐI Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 (endret) Du klarer det nok ikke uten å laste ned noe... Du kan f.x se i stickey'1 og da ser du raskt denne tråden KlikKy Edit:leif Endret 21. april 2007 av Best0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå