Gå til innhold

Trenger Hjemmeside til dods clan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

(Dette er sikkert feilpostet men jeg kunne ikke finne noen andre steder å poste!!)

Jeg trenger en hjemmeside til clanen min i DODS. Så jeg lurte på om noen vet om hvor hvor jeg kan få tak i en hjemmeside? Må være en jeg skal betale for, så det må være trygt å kjøpe der :p

Har ikke så mye erfaring med HTML og alt det der så hadde vært fint om jeg ikke må gjøre alt fra begynnelsen. Må også ha et forum. :D

Takker!

Endret av DerNoOb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Dersom du ikkje er ute etter å kode sida sjøv, eller bruke frontpage eller liknande program til å hjelpe deg kan du alltids gå innom www.freewebs.com

Der er det veldig lett å lage heimesider.

Skrevet

Enkleste måten å lage websider på, er å bruke en html-editor, en OK gratis en heter: Matrix Y2K.

Du vil der kunne lage forholdsvis enkle html-sider.

Lagre dem, og se på dem på din egen datamaskin.

Og så kan du laste dem opp til ett internett-område.

Forum i gamer.no-stil, kan du lage gratis, og relativt enkelt på: http://www.invisionfree.com/

Der vil det være en annonse på toppen av forumet, med mindre du betaler 5$ eller noe slikt.

Skrevet

1. Lær deg HTML - kan kodes i notisblokka

2. Skaff deg en gratis webhost (eventuelt en du betaler for), Frac.dk, start.no og home.no er gratise.

3. Last ned PHPBB(forum): http://phpbb.no/

4. Last alt opp til din webhost ved hjelp av et FTP program, jeg bruker SmartFTP.

Å kjøpe websider til 8500,- er veldig dyrt og burde bare gjøres av større firmaer som har god råd men lite kunnskaper om html og nett generelt.

Skrevet

Ok, takker for bra svar:D

therese_nomr: Høres bra ut at du kan lage den for meg:D Men er prisen 8500 kr?! Eller mener du 850 kr?:p

Skrevet

8k for ein interaktive internett side er billig (til å være i Norge), prisene ligger som regel på 20-100k for ein side alt etter størrelse og innhold.

Det du kan prøve vist du ikkje vil gjøre det selv er ein side som scriptlance.com eller getafreelancer.com. Det skulle være mulig å få ein eller annen stakkar fra øst europa eller asia til gjør det for 1k eller mindre. Bare husk å skriv ein detaljert forklaring på kva du vil ha på siden osv.

Skrevet (endret)
hei. jeg kan lage en hjemmeside til deg. se eksempel på www.nomr.no

det er min hjemmeside.

jeg tar 8500,- for å lage den. du kan sende meg en mail på [email protected] hvis du ønsker mere informasjon

8462312[/snapback]

ROFL

Det var litt i dyreste laget for en clan side vel :)

Kan designe å kode den for en tusenlapp, men tror strengt tatt du er mer ute etter leverandører av "hjemmeside kit's". Da er det lett å både lage og oppgradere sida selv. Husker ikke helt hva gamlejobben brukte, men de betalte vel en årsavgift for hjemmeside plass med "programvare" på ca 2500,- kr. Dette var før jeg kom inn i bildet å mekka det for dem i stedet. (de kunne ikke bruke javascript, flash eller noe annet fancy).

Det finnes mange både norske og utenlanske leverandører av dette, som ikke koster skjorta. Husker detsverre inegen billige navn for øyeblikket :/, men hvis du leter litt på nett over norske leverandører finner du nok en del innen din pris klasse :)

Lykke til.

edit. ViaNett Publishing tror jeg skal ha noen bra billige løsninger som er enkle å bruke. Ligger demo på kittet dems der også, men er litt usikker på pris. Et eller annet sted mellom 2400 og 5500 i året med et par mailadresser osv.

Endret av Malakai
Skrevet

Ok takker for svar:D Tror jeg har funnet stedet hvor jeg skal kjøpe hjemmeside :)

Lager det heller selv, for 1k eller 8,5k for at noen skal lage en hjemmeside syntes jeg hørtes litt dyrt ut xD

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...