Gå til innhold

Leter etter et passende albumprogram


Anbefalte innlegg

Har bilder lagret rundt på diverse cder og dvder. Har ikke lagret bildene etter noe bestemt system så når jeg skal lete etter et bestemt bilde er det tungvint å prøve cd for cd helt til jeg finner det bestemte bildet.

 

Leter etter et program som automatisk lager thumbnails av bildene på en cd og lagrer dette slik at når jeg leter etter et bilde åpner jeg bare programmet og leter i thumbnailsene til jeg finner rett bilde. Så når jeg klikker på det bildet får jeg opp informasjon om hvilken cd den ligger på og i hvilken mappe.

 

...gratisprogram er fint men må man kjøpe så må man.

Endret av Panodil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til et slikt system vil jeg anbefale iView MediaPro. Det koster litt, men er et fantastisk program.

8423046[/snapback]

 

En annen genial ting med iView er at albumene er kompatibel mellom mac og windows. Hvis en for eksempel har bildene på en ekstern harddisk, eller server, er det ikke noe problem å lage album på mac, å så ta denne over på windows. Ta bare med deg albumfila (albumnavn.ivc). Den importerer også glatt iPhoto album.

 

Er seff mulig at dette fungerer med andre albumprogram også, men har ikke funnet noen andre selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...