Flunky Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Hvordan legge til tekst på en film? går dette an? hvis ja, Hvordan? Er ikke sikker på om jeg har lakt dette på riktig tråd men får bare prøve.
binko Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Tror ikke det er vanskeligere enn å bruke Windows Movie Maker, hvis du vil ha et enkelt resultat. Det er veldig lett å skjønne, men skulle du likevel støte på et problem, kan du poste det her, så kan jeg svare så godt som jeg kan.
Donnie Darko Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Hvis du har en film på dataen, la oss si at du også har teksten til filmen, hvis ikke last ned på http://www.divxnorway.com Jeg bruker VLC, å der tar du File så ''Open File'' så browser du filmen, deretter browser du underteksten. Du får nesten prøve deg frem.
Flunky Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Men la åss si at jeg har en film som jeg ikke har tekst til, hvor kan jeg finne den? og evt da legge den til?
binko Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Vel, som MathiasF viste i linken sin (som jeg forøvrig ikke visste om, takk) , kan du finne teksten til en film der. Ellers er det jo bare å høre på hva som blir sagt, og skrive ned på word f.eks, også skrive det over på movie maker. Endret 18. april 2007 av gizmomats
Flunky Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Orker dere å forklare hvordan jeg legger underteksten til videoen?
halnes1 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Du har film og tekst i samme mappe og endrer filnavn på enten film eller tekst eller begge til det samme. Altså du har Eragon film med navn eragon.avi og tekst med sub.harrybellafonte. Du endrer begge til "eragon" f.eks og så er det bare å starte filmen i f.eks. windows mediaplayer eller jetaudio(mine favoritter). Ja WMP 11 er tar faktisk alt her i gården.
Flunky Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Tusen takk for all hjelp:D nå ser jeg film med tekst! tusen takk igjen:D
Zingzing Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Kan noen si meg hvorfor divxnorway ikke funker lengere?
jojo123 Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Kan noen si meg hvorfor divxnorway ikke funker lengere? 9009409[/snapback] Lurte jeg på og.
xanonymx Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Kan noen si meg hvorfor divxnorway ikke funker lengere? 9009409[/snapback] Hva er det som ikke funker lenger, jeg har ikke noen problemer med å komme meg inn på siden? Noe jeg har gått glipp av?
Zingzing Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Kan noen si meg hvorfor divxnorway ikke funker lengere? 9009409[/snapback] Hva er det som ikke funker lenger, jeg har ikke noen problemer med å komme meg inn på siden? Noe jeg har gått glipp av? 9017291[/snapback] Neimen nå funker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå