Gå til innhold

Hjelp og kritikk på hjemmeside


Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hei!

 

Jeg har en personlig hjemmeside, badmatz.com, som jeg vil ha litt hjelp til. Det gjelder vel helst det grafiske. (I alt er det bare to bilder, headeren og bildet i margen.) Hjelp og tips til å forbedre sida grafisk hadde vært supert! (bakgrunnsbilder, farger, osv.)

 

Hvis noen lurer på hvorfor jeg skriver bokmål her, men nynorsk på sida, er fordi jeg bor på et nynorsk-talende sted, og av en eller annen grunn skriver jeg bokmål her på forumet... har forresten 3 eldre søsken som snakker østlending...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

This Page Is Valid XHTML 1.0 Transitional! :D

Ser du ikke har brukt tabeller. Det er et stort pluss!

 

Men ellers var ikke dette så mye å gi kritikk på. Du har brukt tre farger: svart, hvitt og en liten dasj med gult. Dessuten har du ikke en gang forandret på fonten.

 

Jeg anbefaler at du leser Hva skal til før du fortjener respons på design av mikaelb, og at du venter litt med å be om kritikk neste gang ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hehe, dette virket positivt! :D

 

Har fått tilbakemelding om at det har vært litt fattig grafisk! Jeg har skiftet font flere ganger, men synes de ikke har har passa helt.

 

Mikaels guide var bra, men jeg synes jeg har de punktene sånn passe, har brukt god tid på designet, selv om det meste er i HTML/CSS...

Lenke til kommentar

Verdana, Tahoma, Georgia, Trebuchet MS. Du kan ikke ha brukt lang tid på å prøve ut fonter.

 

Mulig du har brukt lang tid på det designet, men det er noe jeg (og mange andre her) ville laget på 10 minutter.

 

Det blir alt for mye svart. Prøv med litt variasjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...