Gå til innhold

hvordan er stolene der?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok du får ta med deg stolen. Her går det bare på pinnestoler og tomme brus kasser og sitte på..... :!:

8413782[/snapback]

faen ^^ jaja da blir det nok til at jeg sender hele skiten i posten nedover :) funker det liksom ^^

8413824[/snapback]

Kan ikke du bare reise og kjøpe en ny stol i Oslo da? Koster jo sikkert like mye og sende en stol til Oslo :!:

Lenke til kommentar
jeg bor helt her oppe i troms og veit ikke om jeg gidder å drasse med meg en diger kontorstol viss jeg skal nedover. hvordan er det da med stolene dere har? er de grei nokk eller er det bare slike pinnestoler?

8413765[/snapback]

 

Mener at fjorårets stoler var greie nok, kansje litt lave, men det er uansett ingenting som slår go'stolen hjemmeifra:D

Lenke til kommentar
Tror nok du får ta med deg stolen. Her går det bare på pinnestoler og tomme brus kasser og sitte på..... :!:

8413782[/snapback]

faen ^^ jaja da blir det nok til at jeg sender hele skiten i posten nedover :) funker det liksom ^^

8413824[/snapback]

Kan ikke du bare reise og kjøpe en ny stol i Oslo da? Koster jo sikkert like mye og sende en stol til Oslo :!:

8414264[/snapback]

genial ide xD hadde sikkert funka det ja ^^

Lenke til kommentar

husker fra ifjord det ble mye tull med stolene. :p

 

1. stolene kom noen få timer før innslipp(tror det var mindre enn 2 timer iallefall)

2. de var FOR lave for borda vi hadde satt opp.(paller med plate oppå)

3. folk begynte å legge paller UNDER stolene, og dette likte ikke security, der jeg var med, og det ble mye styr rundt dette med at folk måtte fjerne pallene under stolene.

 

ble mange missfornøyde folk da, men tror de fleste skjønte hvorfor de måtte fjerne pallene. så nå til neste lan håper vi får høyere stoler, ellers er anbefalinger at folk tar med egne.

 

personlig skal jeg ta med min egen jeg har laga selv. Mercedes CL(w215) recaro stol, med 6punkts seler som er montert på kontorstol ben. <3 :p (seff med elektrisk justering via 12V fra pc) :p

 

må også nevne at stolene kom på paller, tror det var et trailer lass + henger på traileren full av stoler. disse måtte da lempes av for hånd da vi ikke fikk takk i truck som jeg kunne låne da jeg var den eneste med truck fører bevis som var med i crewet.

Endret av YellowFellow
Lenke til kommentar

Hadde vært stilig det, men hvordan stoler skulle en leid ut da, kontorstoler og sånt noe for 2000+ tar litt plass :)

 

Når det gjelder at stolene var for lave i forhold til bordene, så er de jo som regel det på de fleste datapartyene som feks. TG..er jo ikke noe å gjøre med annet enn å legge noe på stolen, ta med egen stol ell.

Endret av icebyte
Lenke til kommentar

I fjor var det noen fæle klappstoler som var helt forferdelige å sitte på. Jeg satt sjelden på disse stolene, ingen andre heller for å være helt ærlig, noe Mona og Espen (Fubar) aldri kommer til å la meg glemme. Men håper og tror, for deltagerenes skyld, at det blir bedre stoler i år.

 

Stolene på TG er faktisk ikke så aller værst, hvis man bare får de som ikke er av plast.

 

YellowFellow: Husker det styret med truck, paller og stoler :p Et svarig strev!

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Stolene på TG er faktisk ikke så aller værst, hvis man bare får de som ikke er av plast.

8456099[/snapback]

2 stoler av hvor den øverste var av typen "stol med pute-ting på setet".

 

Men i fjord husker jeg det var mer behabelig å stable 2 bruskasser oppå hverandre fremfor å sitte på stolene.

Lenke til kommentar
jeg bor helt her oppe i troms og veit ikke om jeg gidder å drasse med meg en diger kontorstol viss jeg skal nedover. hvordan er det da med stolene dere har? er de grei nokk eller er det bare slike pinnestoler?

8413765[/snapback]

 

Jeg satt på en vanlig stol under hele lanet i fjor og det fungerte fint.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...