Gå til innhold

HTC TyTN PDA Phone

jebinio

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg lurere på hvor store MICRO SD (1MB, 2 MB eller større) kort du kan sette i HTC TyTN PDA Phone, Quad-Band, WLan 3G, 2 MP Kamera, Windows Mobile 5?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din post passer nok best under Forum > Mobil og PDA > PDA-er og andre dingser..

Men for å gi deg et svar: MicroSD-kort kommer neppe i 1MB og 2MB størrelser i dag :p men TyTN takler dagens største MicroSD men telefonen blir tregere jo større brikke (og mengde data) som befinner seg på minnekortet.

Skrevet
Din post passer nok best under Forum > Mobil og PDA > PDA-er og andre dingser..

Men for å gi deg et svar: MicroSD-kort kommer neppe i 1MB og 2MB størrelser i dag :p men TyTN takler dagens største MicroSD men telefonen blir tregere jo større brikke (og mengde data) som befinner seg på minnekortet.

8411772[/snapback]

jo, du får kjøpt opp til 4 MB

Skrevet (endret)

lykke til med å få tak i 4MB MicroSD kort jebinio...

hvis vi snakker 4GB så tror jeg det blir litt lettere...

[edit]Dr3as var lit raskere i svingen der ^_^

Endret av fatalicus
Skrevet

Minnekortslot'ene på PDAer i dagens marked støtter max 2Gb (Kan hende det er driver som begrenser dette). Over 2Gb kan i mange tilfeller medføre en PDA som oppfører seg "koko" - et tips for å bruke større minnekort er å partisjonere det i f.eks 4 x 1Gb. Ligger oppskrift på xda-developers.com - noen teorier angående PDAer som er "Koko" og bruker større minnekort er bruk av såkalt Multilayer vs Singlelayer teknologi for lagring. Singlelayer er det minnekort slot'ene støtter. Windows Mobile 6 har jeg mistanke om skal støtte 6-8Gb et.hvert som SD formatene kommer med det

hei, jeg lurere på hvor store MICRO SD (1MB, 2 MB eller større) kort du kan sette i HTC TyTN PDA Phone, Quad-Band, WLan 3G, 2 MP Kamera, Windows Mobile 5?

8411628[/snapback]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...