Gå til innhold

Overføre spillekonto fra en kompis sin xbox 360?


PsykoRage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da du opprettet gamertagen din på hans X360 så brukte du en e-mail adresse og passord. Du bruker denne e-mail adressen og det passordet du brukte da til å hente ned gamertagen din fra x-box live, ved å velge recover gamertag på dashbordet på X360. Savene kan du enkelt overføre med en memory card over til din egen konsoll.

Lenke til kommentar
Hvis man recover'er en gamertag fra én konsoll til en annen, vil den da være brukanes på begge konsollene, eller må man slette den på den andre konsollen før man kan bruke den på den første igjen?

Den vil da bare virke på den konsollen du flyttet den til, men ingen sletting er nødvendig ;)

Lenke til kommentar
Da du opprettet gamertagen din på hans X360 så brukte du en e-mail adresse og passord. Du bruker denne e-mail adressen og det passordet du brukte da til å hente ned gamertagen din fra x-box live, ved å velge recover gamertag på dashbordet på X360. Savene kan du enkelt overføre med en memory card over til din egen konsoll.

8406230[/snapback]

 

Jeg har ikke live-konto på hans xbox.

Så jeg må da kjøpe meg et minnekort til rundt 500 kr, og bruke det kun én gang?

Det må da finnes en annen måte, med kabel mellom boxene?

Lenke til kommentar
Hvis man recover'er en gamertag fra én konsoll til en annen, vil den da være brukanes på begge konsollene, eller må man slette den på den andre konsollen før man kan bruke den på den første igjen?

Den vil da bare virke på den konsollen du flyttet den til, men ingen sletting er nødvendig ;)

8406649[/snapback]

Hvordan får man taggen sin tilbake igjen etterpå da? Ved å recover'e igjen? Kan man komme til å slette sine egne savegames da?

Lenke til kommentar
Da du opprettet gamertagen din på hans X360 så brukte du en e-mail adresse og passord. Du bruker denne e-mail adressen og det passordet du brukte da til å hente ned gamertagen din fra x-box live, ved å velge recover gamertag på dashbordet på X360. Savene kan du enkelt overføre med en memory card over til din egen konsoll.

8406230[/snapback]

 

Jeg har ikke live-konto på hans xbox.

Så jeg må da kjøpe meg et minnekort til rundt 500 kr, og bruke det kun én gang?

Det må da finnes en annen måte, med kabel mellom boxene?

8406760[/snapback]

 

Kan vel overleve uten de savegamesene du har på hans konsol da eller? Er bare å game på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...