Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har etter flere år med hårgel/wax/andre ting jobbet meg igjennom alt fra DAX, Got2be, KMS modling paste og sikkert ti andre typer saker funnet ut at Crude Clay er den eneste som fungerer for håret mitt (min mor er fra Sør-Korea, så har dertil medfølgende stritt hår). Det har ingenting med å være kul eller ikke, men med hva jeg finner passer mitt hår og mine behov. Jeg har da heller ikke påstått at det ikke er noen som trives med billigvoks/annet fra H&M eller andre levrandører..? Jeg sier bare at Crude Clay fungerer for meg, ikke H&M-møl.

 

Ja, Crude Clayen er dyr, men den er utrolig drøy i bruk, så summa summarum vil man ikke havne veldig langt unna andre merker hvor jeg måtte bruke dertil mer for å oppnå mindre..

 

Så, nok en gang for å sitere meg selv:

 

Har man hår som fungerer med H&M; løp og kjøp. Men jeg selv foretrekker Crude Clayen.

Lenke til kommentar
Prisen spiller da ingen rolle. At den er dyr er sikkert en stopper for noen, men kvalitet kommer først. Desutten kan man bestille den billigere fra utlandet hvis man synes prisen er avskrekkende.

Ja. Den store boksen min kom i dag forresten.. :p

 

Men kvalitet koster, end of case.

Hvor bestilte du? :)

Lenke til kommentar
Jeg har etter flere år med hårgel/wax/andre ting jobbet meg igjennom alt fra DAX, Got2be, KMS modling paste og sikkert ti andre typer saker funnet ut at Crude Clay er den eneste som fungerer for håret mitt (min mor er fra Sør-Korea, så har dertil medfølgende stritt hår). Det har ingenting med å være kul eller ikke, men med hva jeg finner passer mitt hår og mine behov. Jeg har da heller ikke påstått at det ikke er noen som trives med billigvoks/annet fra H&M eller andre levrandører..? Jeg sier bare at Crude Clay fungerer for meg, ikke H&M-møl.

 

Ja, Crude Clayen er dyr, men den er utrolig drøy i bruk, så summa summarum vil man ikke havne veldig langt unna andre merker hvor jeg måtte bruke dertil mer for å oppnå mindre..

 

Så, nok en gang for å sitere meg selv:

 

Har man hår som fungerer med H&M; løp og kjøp. Men jeg selv foretrekker Crude Clayen.

:yes:

 

Jeg har tjukt hår og ganske mye, men ikke alt for langt- 4-5cm. Og H&M fungerer utmerket da jeg bruker en del guffe når jeg først har noe i håret. Bruker jeg Rentati eller lignende krever det litt mer, og da forsvinner en boks kjapt på 7-8 ganger.

Lenke til kommentar
Hvor bestilte du? :)

Han bestilte fra eBay..

 

Jeg har tjukt hår og ganske mye, men ikke alt for langt- 4-5cm. Og H&M fungerer utmerket da jeg bruker en del guffe når jeg først har noe i håret. Bruker jeg Rentati eller lignende krever det litt mer, og da forsvinner en boks kjapt på 7-8 ganger.

Crude Clayen er sykt drøy. Har ekstremt tykt og stritt hår, og bruker svært lite for å få skikkelig hold i håret med denne.

 

Edit: 7-8 ganger..?! Prøv brylkrem.. billigere tror jeg..

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Prisen spiller da ingen rolle. At den er dyr er sikkert en stopper for noen, men kvalitet kommer først. Desutten kan man bestille den billigere fra utlandet hvis man synes prisen er avskrekkende.

Ja. Den store boksen min kom i dag forresten.. :p

 

Men kvalitet koster, end of case.

Hvor bestilte du? :)

 

Fra mor di... :p

 

Neida, en 50 ml reiseboks kom på 113 spenn elns. Den vanlige 125 ml boksen som selges til what, 450?! Her i Norge havner vel på litt over 200 elns med frakt.

 

Husker ikke hva selgeren het jeg, men var fra england tror jeg. Vis du er en ny ''ebayer'' så pass på når du kjøper fra ebay å ta en selger med bare positiv feedback og da helst veldig mye av det.

Lenke til kommentar
Når man har et sånt fasjonabelt utvalg som det du har er ikke det så rart.. :p

Vet, har en del nuh.. :b

 

Litt mer skryt av Crude Clayen..: Med de forrige typene hårstylingsaker jeg har brukt har jeg måttet peise på med litt hårspray for å få håret til å holde seg. Med CC er denne tiden forbi.

 

Voksen jeg bruker koster vel 300-ish, men den er veldig drøy i bruk - så jeg bruker kanskje en boks i måneden. 300 kroner i måneden for å se bra ut på håret - det har jeg råd til. :)

Nettopp.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Når man har et sånt fasjonabelt utvalg som det du har er ikke det så rart.. :p
Vet, har en del nuh.. :b

 

Litt mer skryt av Crude Clayen..: Med de forrige typene hårstylingsaker jeg har brukt har jeg måttet peise på med litt hårspray for å få håret til å holde seg. Med CC er denne tiden forbi.

 

Den er bra, men pusetatthåret mitt holder det ikke såå lenge på egentlig..

 

 

Voksen jeg bruker koster vel 300-ish, men den er veldig drøy i bruk - så jeg bruker kanskje en boks i måneden. 300 kroner i måneden for å se bra ut på håret - det har jeg råd til. :)

 

Er ikke en boks i månden ganske mye..?

Lenke til kommentar
Den er bra, men pusetatthåret mitt holder det ikke såå lenge på egentlig..

Sant nok. Men jeg har som du vet ganske stritt hår, så hos meg holder den.. Så du kan overta den nyinnkjøpte sprayen hvis du vil.. :b

 

Er ikke en boks i månden ganske mye..?

Det jeg stusset på også.. Synes det hørtes veldig mye ut..

Lenke til kommentar
Når man har et sånt fasjonabelt utvalg som det du har er ikke det så rart.. :p
Vet, har en del nuh.. :b

 

Litt mer skryt av Crude Clayen..: Med de forrige typene hårstylingsaker jeg har brukt har jeg måttet peise på med litt hårspray for å få håret til å holde seg. Med CC er denne tiden forbi.

 

Den er bra, men pusetatthåret mitt holder det ikke såå lenge på egentlig..

 

 

Voksen jeg bruker koster vel 300-ish, men den er veldig drøy i bruk - så jeg bruker kanskje en boks i måneden. 300 kroner i måneden for å se bra ut på håret - det har jeg råd til. :)

 

Er ikke en boks i månden ganske mye..?

Kommer ann på størrelsen på boksen da; en boks kan jo være alt fra et fingerbøl til et malingspann - og alt i mellom. :p Dusjer to ganger om dagen da, og skyller ofte håret og tar i ny voks midt på dagen ... men en boks per 1,5 måned er vel mer korrekt. :)

Lenke til kommentar
Hvor bestilte du? :)

Han bestilte fra eBay..

 

Jeg har tjukt hår og ganske mye, men ikke alt for langt- 4-5cm. Og H&M fungerer utmerket da jeg bruker en del guffe når jeg først har noe i håret. Bruker jeg Rentati eller lignende krever det litt mer, og da forsvinner en boks kjapt på 7-8 ganger.

Crude Clayen er sykt drøy. Har ekstremt tykt og stritt hår, og bruker svært lite for å få skikkelig hold i håret med denne.

 

Edit: 7-8 ganger..?! Prøv brylkrem.. billigere tror jeg..

Tak kanskje i litt lite der, går vel noen flere ganger, men poenget er at den varer ikke lenge.

 

Hvordan er denne sebastian i forhold til renati- strong hold, grå boks med orange lokk. Tror den har byttet farger nå :roll: ?

Lenke til kommentar

Renati har jeg mistet all troen på.. Strong holden er ikke noe særlig synes jeg.. Sebastianen gir ikke ett så fettete resultat som mange andre, men et mer "matt" resultat synes jeg. Den er også lett å forme etter som man ønsker i løpet av dagen. Jeg er svært fornøyd hvertfall.

 

En vanlig boks er vel på ca 100ml? Tror det er sånn ca. Og de holder en stund. Hvertfall denne.

 

Lanza Urban Elements Molding Paste er også en ganske god sak. Lukter godt gjør den og. Drøy den også, men blir litt mer fettete en Crude Clayen.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Sebastianen gir ikke ett så fettete resultat som mange andre, men et mer "matt" resultat synes jeg. Den er også lett å forme etter som man ønsker i løpet av dagen.ll.

Renatien gir vell heller ikke fettete resultat. Bed Head er jeg veldig fornøyd med. Crude Clay er nok bedre, men Bed Head er mer enn god nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...