Audun B Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hei og hopp Jeg tenkte jeg skulle teste STALKER her i går, instalerte, patcha med 1.0001 og fyrte opp. Jeg tusler rundt på starten og får to oppdrag *bitteliten spoiler warning*. Det ene er at jeg skal skyte 7-8 stykker i en bilpark og det andre er at jeg skal drepe et slemt villsvin. Jeg drar først til villsvinet for det er sikkert piece of cake, men hvor er det? Jeg hører snøfting hele tiden men ser ingen ting. Plutselig kan jeg se en gris som står der, men bildet varer bare i 5 frames, så er det borte igjen. Og slik fotsetter det. Jeg blir stående der og leke meg med console så plutselig kommer grisen og biter meg. Jeg trykker febrilsk for å få opp pistolen, men når jeg får opp den er grisen borte igjen. Så jeg tenker at denne crazy grisen kan dra til helvete, så jeg drar mot bilparken. Der skjer det samme med de 7-8 folka som jeg skal drepe der. Det er ca ingen der, men en gang i blant ser jeg en person i et brøkdel av et sekund. Like irriterende. Så out of nowhere kommer det en kramkar og skyter meg 2 ganger i ryggen med hagle og jeg parkerer tøflene. Så problemet her er en eller annet grafikk / spawn feil. Mobsa er ikke der, eller hakker, lagger, whatever? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har GeForce 7800 GT 512 MB, X2 4200+, 2048 MB RAM. Mvh Audun B
Shaper^ Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Legg inn nye grafikkdrivere, og kanskje prøv å skru ned på noe detaljer.. (kan være noe med det..)
Audun B Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Funka med nye grafikkdrivere. Trodde jeg hadde de nyeste, men tydeligvis ikke. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå