Joney Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Typisk kjedebrev... Litt rart at det ikke str på MSN.com da? Eller nei..
QBab Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 At folk er så utrolig lett lurte. Om MSN hadde ville gitt informasjon til folket, så hadde de hatt hundre mer fornuftige måter å gjøre det på. Som for. eks gitt deg en melding når du logget på MSN eller sendt en mail, ikke bett brukerne selv gjøre det. Det er jo helt latterlig. Om det var kristilfelle og hele internett gikk ned, så hadde ikke microsoft hatt problemer med å sende et brev i posten til alle som bruker MSN, microsoft er jo som sagt et av de rikiste firmaene i verden. Kansje jeg skal lage et kjedebrev selv, å se hvor mange som går på den? :/
hernil Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 ja, vi lager et kjedebrev som truer med å gjøre msn-fyren din rosa hvis man ikke sender videre til minst ti personer. snakket om det på skolen i dag, og kom innpå temaet kjede-sms også. viste seg at flere hadde fått en sms fra et gjenferd som ville hjemsøke deg hvis du ikke sendte den videre til minst 3 personer. morsomt hvor godtroende/lettskremte folk egentlig er.
Joney Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 (endret) ja, vi lager et kjedebrev som truer med å gjøre msn-fyren din rosa hvis man ikke sender videre til minst ti personer. snakket om det på skolen i dag, og kom innpå temaet kjede-sms også. viste seg at flere hadde fått en sms fra et gjenferd som ville hjemsøke deg hvis du ikke sendte den videre til minst 3 personer. morsomt hvor godtroende/lettskremte folk egentlig er. 8461946[/snapback] Min kjedepost :!: : "Hvis du ikke poster dette inlegget her på 10 tråder i løp av 20 minutter, vil du få en flodhest i hode i løp av 10 timer!" Endret 24. april 2007 av Joney
QBab Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 (endret) Tror det hadde blitt litt oppstyr om alle hadde gjort det. Ser for meg alle postene bombardert med kjedemeldinger. Admin hadde fått noe å slite med der ja. Edit: Added litt txt Endret 24. april 2007 av QBab
Ståle Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Det hadde nok vært nevnt i itavisen.no hvis de gjorde noe slikt. 8392849[/snapback] Det nevnes sikkert i ITAvisen uansett
Poor Leno Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg fikk en mail av en russisk jente som ville treffe meg! Jeg måtte bare sende 5000 kroner til hennes kontonummer først, også skulle hun komme rett bort!! Tror nok den mailen du fikk er like harmløs som en sommerfugl.
Dusken Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 er trøtt av disse dumme mailene. At det virkelig er folk der ute som går fem på og sender dem videre? betyr det at de tror det kommer til å sje også?
Ståle Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 fjortisser som bruker IE6 og hotmail... nei og nei!
Fanta4free Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 noen ord om det fjortis kjede mail skjekk denne posten her så kan du se hva vi synes om sånne. og bli gjerne med på ekprimentet jeg snakker om der, må bare få emd noen fler. der er anti kjedemail posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå