Gå til innhold

X360: Guitar Hero II og Frets on Fire på PC

Goliath

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant denne siden som sier at man får spilt Frets on Fire med xplorer-guitaren til Xbox360 på PCen. Noen prøvd?

EDIT:

Ok. Har fått den til å fungere nå! Letteste måte å få installert driveren er å bare la Windows finne den selv på nett når du plugger inn guitaren. Når du har først fått installert driveren, må du konfigurere knappene på guitaren i FoF ved å velge funskjon så trykke på knappene på guitaren for å binde funksjonen til knappen. Dette gjøres under instillinger -> Keys.

Endret av überGoliath
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Frets on fire fungerer med xplorer-guitaren til Xbox360 hos meg.

Som sagt, gå til settings/optionsi i fof.

Endret av klabbus
Skrevet

Funker hos meg og, men helt plug & play var det ikke.

Måtte laste ned XInput driver, manuellt pakke den opp og legge inn uten å bruke installer. Måtte legge inn Joy2Key (eller noe slikt) før jeg klarte å få konfigurert FoF til å bruke gitaren.

Lars

Skrevet (endret)

Sliter.

Prøver å installere XInput Driver, men når jeg installerer får jeg fram "setup error. Installation not completed" (e.l)

Help please? :p

Edit:Vet jeg kan pakke den ut og det, men vet ikke hvor jeg skal legge den. I driver mappa? :p

Endret av Lund-
Skrevet

Jeg fikk heller ikke den driveren til så jeg lot for en gangs skyld Windows finne driveren selv på nettet under installasjonen og det fungerte glimrende men har ikke fått den til å funke under FoF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...