Gå til innhold

Mobil-TV fra TV2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke se hva som er helt ulovlig med det. TV2 er interresert i flest mulig seere. Om man ser på TV på mobilen framfor på TVen gjør vel ikke TV2 noen skade :p

 

Så jeg tror du helt trygt kan legge ut hvordan om du ønsker det ;)

 

EDIT: http://pub.tv2.no/TV2/video/article309743.ece Virker som om det er en tjeneste de tilbyr uansett :p

Endret av Christian_
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se hva som er helt ulovlig med det. TV2 er interresert i flest mulig seere. Om man ser på TV på mobilen framfor på TVen gjør vel ikke TV2 noen skade :p

 

Så jeg tror du helt trygt kan legge ut hvordan om du ønsker det ;)

 

EDIT: http://pub.tv2.no/TV2/video/article309743.ece Virker som om det er en tjeneste de tilbyr uansett :p

8398647[/snapback]

 

Det der gjelder norske produksjoner, nyheter, sport osv, men min måte gjelder TV2 ALLTID :cool:

 

Det eneste jeg har gjort er å lagre et bokmerke til siden der streamen er...

8398456[/snapback]

 

 

Kan du gi oss lenken da?

8399533[/snapback]

 

Det er ikke så enkelt skjønner du.

 

Hvis jeg hadde gitt deg lenken så hadde ikke det virket for det gjelder for hvert enkelt abbonement. Jeg anbefaler deg å ha Telenor, for de har visst en eller annen avtale med alt av mobil-streaming så det blir "gratis" med abbonement. Med Netcom er det fort et tosifret beløp i minuttet... Med de andre vet jeg ikke.

 

Det du må gjøre:

 

1. Kjøp deg et mobil-tv abbonement på direktesendt streaming hos TV2. Vær oppmerksom på at det koster 50kr

2. Den siden du kommer inn på der det står at "du har kjøpt abbonement, osv" den lagrer du som et bokmerke.

3. Send stopp grunnpakke eller hva det er til 1985 elns.

4. Nå går du inn på bokmerket ditt, og der er den linken fortsatt. Du kan se på TV2 når som helst og TV2 tror du har kjøpt abbonement hos dem, så det er (såvidt jeg vet (hos telenor)) gratis :dribble:

 

Lykke til!

 

Edit: sinnsykt mye feil her..

Endret av Overdrive
Lenke til kommentar

det kan jo hende det bare er en feil at linken virker så lenge og de avslutter den en stund etter du sier opp "grunnpakke" men jeg vet ingenting om dette...

edit: du kan utheve skriften istedet for å skrive med anførselstegn og "uten anførselstegnene"

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

bare slapp av alle sammen, dette er ikke noen svindel. Prisen på 59,- er for 30 dager og lenken vil fungere i nettopp 30 dager selv om du sender stopp med det samme.

jeg bruker denne tjenesten når jeg er ute å reiser, betaler kun for den måneden jeg bruker dette og avslutter etterpå. veldig bra tjeneste. 59,- for fri bruk i 30 dager er ikke galt :thumbup:

 

Skulle det være feil med tjenesten at den virker utover 30 dager, blir du nok trukket 10 pr. døgn, som er Telenor sin maxpris på bruk av wap. Så med andre ord er denne tjenesten billigere å betale, hvis det er slik.

Endret av Djrunner
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte abbonement en gang, for et år siden. Det var da jeg kjøpte min D600E. Siden det har jeg ikke betalt noen ting for å bruke det, og jeg bruker det hver dag.

Jeg var litt usikker på om det faktisk var sant, men det er det. Jeg har sjekket det flere ganger på fakturaen.

 

Det ville jo likevel vært litt enklere om du bare gav oss lenken, som er i bokmerket du lagret?

 

Nei. Jeg trodde dette skulle gå jeg også, men jeg prøvde det på en i min familie. Det er ikke mulig.

Selv om linken er laaang, så både dobbelt og trippelsjekket jeg den, og det var ingen feil...

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte abbonement en gang, for et år siden. Det var da jeg kjøpte min D600E. Siden det har jeg ikke betalt noen ting for å bruke det, og jeg bruker det hver dag.

Jeg var litt usikker på om det faktisk var sant, men det er det. Jeg har sjekket det flere ganger på fakturaen.

 

Det ville jo likevel vært litt enklere om du bare gav oss lenken, som er i bokmerket du lagret?

 

Nei. Jeg trodde dette skulle gå jeg også, men jeg prøvde det på en i min familie. Det er ikke mulig.

Selv om linken er laaang, så både dobbelt og trippelsjekket jeg den, og det var ingen feil...

8406341[/snapback]

 

Hmmm, da er dette et veldig spesielt tilfelle....

Lenke til kommentar
Nei. Jeg trodde dette skulle gå jeg også, men jeg prøvde det på en i min familie. Det er ikke mulig.

Selv om linken er laaang, så både dobbelt og trippelsjekket jeg den, og det var ingen feil...

8406341[/snapback]

Hva mener du med at det ikke går? Får du feilmelding?

 

Kan ikke du poste linken her uansett, slik at vi kan se hva den inneholder? Den må jo nesten ha en eller annen form for ID knyttet til IMEI/tlfnr for at de skal kunne sjekke om du har tilgang?

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg skriver inn her for jeg vil bare høre på hva dere synes eller svarer.

Jeg hadde bestilt TV2 mobiltv i en mnd.(gratis)

Jeg slo av autofornying da.

Men en mnd. etter så sendte dem en følgende melding:

'' Fra TV 2 mobil: Ny mnd med en tilgang (kr 59,-/mnd) til MobilTV grunnpakke! Slå av abonnem? Send STOPP GRUNNPAKKE til 1984 eller sjekk 'MIN TV 2 mobil' ''

Jeg hadde jo ikke bestilt den 'grunnpakka da, hadde jo slått av autofornying å!(?) :dontgetit:

Så plutselig så hadde jeg mista 59,- på kontantkortet! :mad::(

Blir så irritert, mista myj penger fra før av. Brukt nå nesten 4000kr på mobilen + de mobil-tingene(mobiltv-og de greiene.)Kjøpte den for 1 mnd. sida.

Nå vurderer jeg joda å bytte operatør til Chess :ermm:

 

um.. Ha en fin dag;)

Endret av Bittn
Lenke til kommentar

Hva mener du med at det ikke går? Får du feilmelding?

 

Det jeg mener er at telefonen får en blank side, eller beskjed om siden ikke er gyldig.

 

Kan ikke du poste linken her uansett, slik at vi kan se hva den inneholder? Den må jo nesten ha en eller annen form for ID knyttet til IMEI/tlfnr for at de skal kunne sjekke om du har tilgang?

8410465[/snapback]

 

Siden du maser så så skal jeg ta meg bryet... :p

 

http://rdml.no/studio1/biller?PID=s4&VID=5...BNPZEN2YFqfYSKR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...