lofotknut Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Får feilmelding når jeg skal finne servere å spille på dukker ikke opp noen servere, så får ikke spilt Tok steam connection test og det står "passed" på de forskjellige udp og tcp portene..sitter på et studentbynett..hvorfor funker det ikke?
lofotknut Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 prøvde det , men får det ikke til å funke
lofotknut Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 ingen andre som dette har skjedd med?og nå har jeg klart å komme meg innpå et spill ,men etter 5 min disconnecter jeg og får meldingen "secure connection failed" hjælp!
lofotknut Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 har også skrudd av brannmuren,men til ingen nytte.
binko Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Så internett funker, men du finner ikke opp servere? Ikke med The Allseeing Eye heller...? Merkelig, iom. at du kan surfe da. Siden connection passed, ser jeg ikke noen god grunn til dette... Har du noen andre online-spill du spiller da, som fungerer fint?
lofotknut Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 internett funker helt fint ellers.. ingen servere kommer opp. Prøvde å gå innpå spill ifra game-monitor.com,da får jeg faktisk spilt på de serverne som er uten VAC, men er jo ingen norske og ikke så mange andre heller...rare greier..
binko Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Har du cheata? Eller vent, serverne kommer opp for det, gjør de ikke? Kan du ikke spørre Sipi da, han er sånn hyggelig-medarbeider-i-steam er han ikke? mvh. Gizmo.
lofotknut Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 (endret) hehe har ikke cheata nei. VAC status : in good standing Endret 17. april 2007 av lofotknut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå