Attchar Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 (endret) Hei! Nå har det seg slik at persjonen jeg har lagd på Vanguard er på serveren "Targonor", som viser seg å være en såkalt US server Dett vil jeg ikke ha noe av, og jeg hadde håpet det gikk an å skifte fra f.eks "Targonor" til "Gelenia(EU)", for jeg vil helst være på en Europeisk server. Hvis det finnes en måte å skifte serveren på, hadde det vært fint hvis dere svarer på denne posten(da redder du meg fra å falle sammen i gråt ) (Vil gjerne ha svar så fort som mulig) Mvh: Attchar Endret 15. april 2007 av Attchar
RichardE Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Hei! Nå har det seg slik at persjonen jeg har lagd på Vanguard er på serveren "Targonor", som viser seg å være en såkalt US server Dett vil jeg ikke ha noe av, og jeg hadde håpet det gikk an å skifte fra f.eks "Targonor" til "Gelenia(EU)", for jeg vil helst være på en Europeisk server. Hvis det finnes en måte å skifte serveren på, hadde det vært fint hvis dere svarer på denne posten(da redder du meg fra å falle sammen i gråt ) (Vil gjerne ha svar så fort som mulig) Mvh: Attchar 8388915[/snapback] Kom til frengrot server pvp fleste parten er fra norge Guild The Uprising http://theuprising.dkpsystem.com/news.php så skal vi få deg på benna igjen med å hjelpe deg med money and stuff
Attchar Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 *kremt* Problemet mitt er jo at jeg er på serveren "Targonor", og det jeg vil ha hjelp til er om noen vet om det går an å skifte fra en server til en annen(med én og samme karakter).
RichardE Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 *kremt*Problemet mitt er jo at jeg er på serveren "Targonor", og det jeg vil ha hjelp til er om noen vet om det går an å skifte fra en server til en annen(med én og samme karakter). 8413455[/snapback] nei ikke per dags dato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå