Gå til innhold

Vanguard: "Feil" server

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Nå har det seg slik at persjonen jeg har lagd på Vanguard er på serveren "Targonor", som viser seg å være en såkalt US server :cry: Dett vil jeg ikke ha noe av, og jeg hadde håpet det gikk an å skifte fra f.eks "Targonor" til "Gelenia(EU)", for jeg vil helst være på en Europeisk server.

Hvis det finnes en måte å skifte serveren på, hadde det vært fint hvis dere svarer på denne posten(da redder du meg fra å falle sammen i gråt ;) )

(Vil gjerne ha svar så fort som mulig)

Mvh:

Attchar

Endret av Attchar
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Nå har det seg slik at persjonen jeg har lagd på Vanguard er på serveren "Targonor", som viser seg å være en såkalt US server :cry: Dett vil jeg ikke ha noe av, og jeg hadde håpet det gikk an å skifte fra f.eks "Targonor" til "Gelenia(EU)", for jeg vil helst være på en Europeisk server.

Hvis det finnes en måte å skifte serveren på, hadde det vært fint hvis dere svarer på denne posten(da redder du meg fra å falle sammen i gråt ;) )

(Vil gjerne ha svar så fort som mulig)

Mvh:

Attchar

8388915[/snapback]

Kom til frengrot server pvp fleste parten er fra norge

Guild The Uprising http://theuprising.dkpsystem.com/news.php

så skal vi få deg på benna igjen med å hjelpe deg med money

and stuff

Skrevet

*kremt*

Problemet mitt er jo at jeg er på serveren "Targonor", og det jeg vil ha hjelp til er om noen vet om det går an å skifte fra en server til en annen(med én og samme karakter).

Skrevet
*kremt*

Problemet mitt er jo at jeg er på serveren "Targonor", og det jeg vil ha hjelp til er om noen vet om det går an å skifte fra en server til en annen(med én og samme karakter).

8413455[/snapback]

nei ikke per dags dato

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...