wolf5 Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Noen som vet hvordan man binder en tast på keydown og keyup? Dvs at når jeg trykker inn knappen så skal noe skje og når jeg slipper tasten så skal noe annet skje? F.eks når jeg trykker G, så på keydown så byttes våpen til granat og når jeg slipper så kastes denne. Eller når jeg trykker Shift tasten så kommer Zoom (attack2) på snipern, og når jeg slipper så lukkes zoom igjen? Har funnet ut at å bruke shift tasten slik er utrolig effektivt mtp å skifte raskt inn og ut av sniper mode (bruker det i COD2).
Lapp1 Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 (endret) Er ikke sikker på dette, men har du prøvd "bind shift +zoom"? (eller hva enn nå shift er i kommandoer ) Da tror jeg hvertfall det skal bli -zoom når du slipper, er sånn på flere andre binds.. Forresten er det ikke sikkert +zoom er kommandoen heller, men ja, bare at det er + foran EDIT : Attack2 var det ja, heh, leste ikke posten din ordentlig "bind shift +attack2"? Endret 15. april 2007 av golemm
wolf5 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Jepp. Standard er "+attack2" når man binder mouse2. Men -attack2 som antageligvis påfølger gjør ingenting. Jeg tenkte mer på noe sånn som bind "+shift" "+attack2" bind "-shift" "-attack2; bytttilkniv; bytttilmain" for å få av zoomen (mtp at noen har 2 nivåer på zoom)
doffmaister Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 dere må huske vis dere skal spille pro, så er det ikke lov meg bind som gjøre at dere sier noe fort. foreksempel vis dere har bind på f3 som sier "so sorry for tk,td,tf" er dette ulovlig å bruke i pro kamper,men på public owning er dette fult lovlig!
Prusk Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) dere må huske vis dere skal spille pro, så er det ikke lov meg bind som gjøre at dere sier noe fort. foreksempel vis dere har bind på f3 som sier "so sorry for tk,td,tf" er dette ulovlig å bruke i pro kamper,men på public owning er dette fult lovlig! 8395229[/snapback] Og spiller man "pro" har man sansynligvis mulighet til å SI det over VT eller lignende. Dessuten er det ikke binds til "say sry for tf, i'm a rook" han spør etter. Ellers til trådstarter, det du spør om tror jeg ikke går i cs. Mulig det funker med "bind +shift +zoom" "bind -shift slot3; wait; slot1" sett at -shift funker.. Endret 16. april 2007 av Sovehest
doffmaister Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 åja. tenkte litt feil der. skjønte hva han mente nå. måtte bare lese på nytt. :!: jeg har bind til hurtig kjøp. bruker de tastene helt til venstre på tastauret til kjøping. det er digg. alt går så mye fortere!
wolf5 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 Spiller ikke pro. Har det mer en gøy nok på public. Men spiller bf2, cod2 og cs:s om hverandre, så jeg prøver å skape så likt tasteoppsett som mulig på tvers av de 3. På CoD2 gir bruk av zoom på shift tasten meg en mye bedre reaksjon enn å ha den på mouse2. Så hadde vært kult å fått dette til i CS:S.
doffmaister Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 jeg synes personlig det er digg med zoomen på høyremuse tast spesielt på css. fordi på css har man ikke så mye tid til å vente. spess ikke når du møter en jævel i mørk når du går med awpen. men man burde gå med dealge da.
doffmaister Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 glemte å si en ting til. på css seter man seg ofte ned og ossen da skulle man da evt sikte inn med skift når du holder inne Ctrl??
Prusk Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Joda, det skal gå ann det du spør om. Aldri brukt det selv, men det skal være mulig. Les om hvordan på www.counter-script.net sine sider.
Prusk Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) tror ikke jeg gidder å prøve på css. synes det er behagelig sånn som jeg har det nå! 8395450[/snapback] Poenget med å spamme er? Trådstarter: Description: This Script switches to HE grenade and primes it when you press the key and throws it when you release it. This also works with any other grenades. Just substitute "weapon_hegrenade" for any of the other grenade names. alias +hethro "weapon_hegrenade; wait; wait; +attack" alias -hethro " wait; -attack" bind "shift" "+hethro" Endret 16. april 2007 av Sovehest
wolf5 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 Ah. Takk. Ser ut som det er en generell syntax da for keydown og keyup. Man må bare lage aliaser med + og - foran først før bind.
wolf5 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 jeg synes personlig det er digg med zoomen på høyremuse tast spesielt på css. fordi på css har man ikke så mye tid til å vente. spess ikke når du møter en jævel i mørk når du går med awpen. men man burde gå med dealge da. 8395334[/snapback] Om du spiller COD2 ihvertfall ville jeg anbefalt deg å prøve ut shift som alternativ til høyre mustast. Opplevde ihvertfall en mye bedre reaksjonsevne på møter (da zooming av våpnene gir større treffsikkerhet). Så omtrent alle våpen utfører jeg zoom, sikt og skyt veldig fort etter hverandre.
doffmaister Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 prøvde dette du sa nå, og det funka helt perfekt på cod2. dette funket ikke like bra på css, men jeg fikk det til å funka da.
wolf5 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 Klarte omsider å finne logikken for å lage scriptet i CSS. Fungerer greit men "reuse" timer er litt lang dersom switch av lastinv 2 ganger går seint. alias "wt" "wait" alias "wt2" "wt;wt" alias "wt3" "wt2;wt" alias "wt4" "wt2;wt2" alias "wt5" "wt4;wt" alias "wt6" "wt4;wt2" alias "wt10" "wt5;wt5" alias "wt15" "wt10;wt5" alias keyin "+attack2; alias +aim keyout; wt15; -attack2" alias keyout "" alias +aim "keyin; wt15" alias -aim "-attack2; wt15; lastinv;wt15;lastinv; alias +aim keyin" bind "Shift" "+aim"
DurinVIII Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Zblock er en plugin som blokkerer diverse kommandoer når du entrer servere. Dersom du med en wait-kommando prøver å gå inn på en server med zblock, vil du bli kicket helt til du har fjernet dette fra console, eller så blir kommandoen ubrukelig. Er ikke helt sikker på dette. Zblock brukes dog ikke i så stor grad lenger på public-servere, etter at Valve kom med en update som gjør at zblock krever cl_restrict_server_commands 0. Denne er satt til 1 som default. Derimot brukes zblock på samtlige warservere hvor det spilles kamper.
wolf5 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Ja. Det ble vel tidligere nevnt at diverse script ikke er tillatt i pro kamper. Generelt funker nok Wait på public servers vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå