HelgeVarne Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 (endret) Heisann folks. Dataen min går generelt treigt og hakkete, spesielt når jeg spiller spill som CS:S og HL2:Deathmatch. Jeg har hatt dette problemet en ganske god stund nå, men jeg husker da CS gikk helt glatt, mens nå går det ikke ann for meg å spille, det lagger rett og slett for mye (det er ikke internettet). Jeg har brukt alle virus/spy-ware/ad-ware programmene jeg har, som norton antivirus, AVG osv. men de finner ingenting som er farlig. sånn btw har jeg 2.40 prosessor 1gb ram og 250 skjermkort (sorry for den svake system spesifikasjonen min, men det har vel lite og si?, siden her er det noe galt som ikke er den ikke-fullt så gode dataen min sin skyld) En ting er at det er litt liten plass på C:\ men jeg kan ikke flytte på no der uten at det fucker opp noe Noen som har vært borti lignende eller vet hva som kan skyldes dette? Super takknemlig for all hjelp. Endret 15. april 2007 av HelgeVarne
amiganostalgia Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Generelt: Defragmenter hardisker/partisjoner. Alle sammen. Anbefaler Perfect Disk, fra Raxco. Hvis du har flere harddisker, sett virtuelt minne/page file til annen FYSISK disk enn c:\ disken ( OS disk). Last ned StressPrime 2004, og sjekk at maskinen din kjører stabilt, kan være en god ide å egentlig gjøre først. Virtuelt minne bør være minst 1024 mb, gjerne 1536 eller 2048 mb. Anbefaler deg også å gjøre en MTU sjekk, for internett tilkoblingen din. Er flere guider online hvordan du skal finne din max mtu. Gws. Ellers, sjekk for ressurs konflikter, driver oppdateringer, problemer etc. Sånn generelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå