Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex regla rundt om i verden..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1. i Libanon er det tillat for menn å ha sex med dyr. Forutsetningen er at dyret er hunkjønn. Det er derimot straffbart å ha sex med dyr av samme kjønn og dette kan straffes med døden til følge.

2. i Bahrain har ikke leger lov til å kikke på kvinners underlig, selv ved en pågående undersøkelse. Derimot har han lov å se kvinnens underliv gjennom et speil.

3. muslimer har ikke lov å se på kjønnsorganer av lik. Dette gjelder også for ansatte i begravelsesbyråer. Kjønnsorganet må til enhver tid være tildekket.

4. i Indonesia kan onanering straffes med halshugging. Så her er det best å passe på å være diskret..

5. på stillehavsøyen Guam har ikke jomfruer lov å gifte seg. Det er derfor erfarne menn som har som heltidsjobb å dra rundt i landsbyer og sørge for at unge jenter får sin første erfaring - mot betaling.

6. i Hongkong har konen til en utro mann lov å drepe ham - dersom hun gjør det med sine bare hender. Elskerinnen derimot kan konen drepe slik hun vil.

7. i Cali, Colombia, her kvinner bare lov å ha sex med sin ektemann. Første gang dette skjer skal moren hennes være i samme rom for å bevitne forøkelsesaktiviteten.

8. i Santa Cruz, Bolivia, er det ulovlig for en mann å ha sex med en kvinne og hennes datter samtidig.

9. i Maryland, øst i USA, er det ulovlig å selge kondomer på vareautomater. Unntaket er i lokaler der alkoholholdige drikkevarer selges.

:ermm:

Kilde

Endret av Dot
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Stiller meg tvilende til mesteparten av de påstandene der... Kilder takk?

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Mesteparten er nok bullshit.

Helt ufattelig hva disse fortapte fjortis-sjelene er i stand til å dikte opp...

Skrevet
Mesteparten er nok bullshit.

Helt ufattelig hva disse fortapte fjortis-sjelene er i stand til å dikte opp...

8385532[/snapback]

Ennå mer utrolig er det hvor mange som slukert det rått.

Skrevet

4. i Indonesia kan onanering straffes med halshugging. Så her er det best å passe på å være diskret..

Kødder du!? Jeg onanerte i Guds frie natur i Indonesia mangfoldige ganger, sogar også på offentlig toalett. Hvis jeg blir tatt for dette, har ikke de norske myndighetene noe de skulle sagt?

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Tror du ikke UN og lignende ville gått av skaftet om disse lovene var sanne?

Skrevet
Nei, for det er ikke nok ikke en ekte lov.

8385773[/snapback]

Er det bare en skrøne? Gjelder det samme for alle de gale lovene i USA? Bare oppspinn?

Skrevet

5. på stillehavsøyen Guam har ikke jomfruer lov å gifte seg. Det er derfor erfarne menn som har som heltidsjobb å dra rundt i landsbyer og sørge for at unge jenter får sin første erfaring - mot betaling.

Kilde

8385477[/snapback]

Hmm,har jeg valgt feil yrke tro.. :hmm:

Skrevet

Kilde

8385477[/snapback]

Hmm,har jeg valgt feil yrke tro.. :hmm:

8387360[/snapback]

Hørtes ut som drømmejobben, ja! Omgivelsene er også flotte http://images.google.no/imgres?imgurl=http...l%3Dno%26sa%3DN

Tror jeg ville vært lykkelig som Guam-borger med denne jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...