Gå til innhold

hjelp til nettbutikk


Anbefalte innlegg

Hei, vil komme med følgende spørsmål: kan noen hjelpe meg med å lage et eget design til min nettbutikk? Jeg har klart å installere oscommerce på norsk, klart å innstallere betalingsterminal, men når det kommer til PHP programmering så stopper det opp hos meg. Startsiden er viktigst, men de øvrige ser en smule kjedelig ut i fargene de også. Siden er oppe å går på www.kaffekverna.com, men virksomheten er ikke operativ enda. Jeg hadde lyst å ha designen på plass først. Siden jeg er i en etableringsfase så håper jeg ikke dere flår meg fullstendig når dere sender regning ;-) Noen som har tid og lyst? ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Design er vel ikke akuratt PHP...

Men hvordan designer er det du tenker deg? Bare noe nye farger, eller masse grafikk? (altså mer enn det er nå)

8380584[/snapback]

 

Hei Ståle.

Jeg liker enkel og ren stil på en nettside som skal fremstå som seriøs. Jeg tror jeg ser for meg hvit bakgrunn, med farger som matcher logoen min, altså kaffe/sjokoladebrunt..Kundegruppen jeg henvender meg mot er middelaldrende damer..Og så har jeg et bilde jeg gjerne vil ha på fremsiden, sammens med teksten på startsiden..

Endret av lucifer666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...