Gå til innhold

God tilbakemelding hos Komplett.no


Anbefalte innlegg

Jeg ringte nettopp komplett.no for å bestille noen deler. Jeg bestilte Zalman CNPS9700LED til min prossesor og kjølepaste Arctic Silver 5.

 

Jeg spurte om jeg fikk avslag, og det gjorde jeg. 56kroner fikk jeg avslag for. Vet at dette ikke er mye, men det er litt.

 

Har handlet hos komplett i noen år no, og ja, de har god kundeservice.

 

 

Hilsen en fornøyd komplettkunde :)

 

 

 

-Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestiller ein god del i frå komplett.no og er ganske fornøyt med dei og dei har god kunndesevic med har gått over til psdata no på grunn at eg får veldig gode rabatter og har eigen konsulent der.

 

Eg kan godt anbefale komplett og psdata til dei som skal kjøpe ting der.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt meg ASUS P5W DH Deluxe fra PSdata. Har kortet nå. Det følgte ikke med skruer. ! Veldig dårlig. Synes de skal sjekke det først. Måtte ty til en server for å få skruer .

8374984[/snapback]

 

Pleier ikke å følge skruer med hovedkort, iallefall ikke på de jeg har bestilt opp gjennom tidene (bl.a. ASUS / MSI / Gigabyte / ASRock).

 

Som tidligere sagt er det kabinettet skruene skal følge med. Klag heller på kabinettet hvis skruer ikke medfølger.

 

Ser også at du sier at du synes butikken burde sjekke det? Jeg hadde blitt sur hvis jeg mottok noe som hadde vært åpnet (brutt forseiling/embalasje), fra en butikk.

Endret av ^kissa^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...