Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke nettsider. HP Laptop


Anbefalte innlegg

Heisann, er litt usikker på om dette er riktig kategori, men følte den passet best her om det er feil må moderator gjerne flytte den.

 

Problemet er som følger. Solgte min "gamle" Hp Laptop(husker ikke modell men kan skaffes om det trengs)til mamma slik at hun også hadde en pc og bruke i huset når jeg flyttet. Men så i det siste har det oppstått problemer med internett på den. Først var routeren ødelagt, men denne fikk vi ny. Så fungerte det knirkefritt fram til nå i det siste. Det virker som om den kun kan åpne net sider som er åpnet før routeren ble byttet. Eks:Når du søker på noe på google så funker søkefunksjonen, men når du skal klikke på en lenke så kommer det bare "server not found".

 

Gjelder også når du skriver inn visse adresser i adressefeltet. Har prøvd i både opera og IE. Det er vel et par sider jeg har prøvd som funker, men disse er norske.

 

Om noen har noen ide om hva som kan foresake dette hadde det vært fint.

 

Har prøvd alt jeg kan hitil uten suksess.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og last ned Firefox, for det første er det den beste browseren som finnes, husk på og aktivere coockies slik at de ikke blir slettet når du lukker browser ..

Om du vil ha Windows til og funke så må kanskje aktivere script for søkefunksjonen...

 

 

Mvh

Zatt

Endret av zatt
Lenke til kommentar
Prøv og last ned Firefox, for det første er det den beste browseren som finnes, husk på og aktivere coockies slik at de ikke blir slettet når du lukker browser ..

Om du vil ha Windows til og funke så må kanskje aktivere script for søkefunksjonen...

 

 

Mvh

Zatt

8370273[/snapback]

 

Takk for tipset, har gjort akkurat det samme når jeg innstalerte opera på den maskinen. Men kan vel alltids prøve med Firefox også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...