Gå til innhold

sjakktråden::: For de som digga sjakk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh, er en goood stund siden ja, men dette spillet er faktisk rimlig bra for den som elsker strategi. På vidregående ble det plutselig litt hipt å spille i friminuttet, husker jeg spilte mot mange, og grunnen til at jeg likte spillet var at min Morfar hadde lært meg det når jeg var liten, og jeg husker godt hvordan han slo meg i flere kamper på 5 trekk eller no. Broren hans hadde vært Norgesmester også en gang i tiden.

Nå er det noen år siden jeg har spilt, så er nok litt rusten per i dag.

Skrevet

Sjakk er faktisk utrulig hipt på vidergåande no. Hvert friminutt spiller man/ser på andre spiller. Sjakk tok over for biljard og pingpong :p

• 2 uker senere...
Skrevet

www.redhotpawn.com <--- online brevsjakk som fungerer veldig bra. Her finnes det motstandere både for nybegynnere og erfarne. Etterhvert får du en rating slik at det er lettere å finne en motstander på ditt nivå :)

Skrevet

Sjakk er ganske artig naar en spiller det irl, men fanger ikke min interresse paa pcen. Uansett, naar en endelig etter ca 30min vinner i sjakk, skjelver du av glede og seier som veldig faa pc spill kan gi. RTS spill er vel det spillet som kommer naermest i slike vinnerfolelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...