Gå til innhold

kikker på Alt mulig anlegg!


Anbefalte innlegg

hei, jeg kikker på gulvhøytalere som skal ha bra med trykk, de skal nemlig opp i 2 nd etasje å stående rundt pcen min her, tv er det også her, kult å koble den til 42 tommers LCD skjermen min kanskje? hadde også vært kjekt å ha med på fest, fest som innhold med mennesker opptil 100-150 mennesker? er lokal dj skjønner dere :p

 

hva som skal spilles blir vel det meste trance/techno, noe rock, og lit R&b. så bass er noe jeg leter også etter. og ikke minst BRA lyd, da mener jeg høyt og god kvalitet!

 

budsjettet er ikke helt bestemt enda blir vel en rundt 4000-5000kr?

 

oppsett vet jo ikke helt, men kanskje 2 gulvhøytalere,cdspiller,forsterker?

 

men leter også etter mulighet til å koble flere høytalere? som senterhøytalere, aktiv subwoofer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke lett å finne den kombinasjonen der til 5000 kr. Når du sier det skal brukes til fest og sannsynligvis et stort lokale da du mener 100 stykker skal kunne være der, så er vel CV-NAD den rette komboen. Men som sagt må du nok se på de høyere prisklassene til CV. Ellers må du tenke PA, og da mener jeg i det minste at vi ikke snakker "pen" lyd lenger.

 

Edit: glemte link, du leter vel etter noe lignende dette

Endret av DanielL
Lenke til kommentar

sitter i timen, da har jeg en lærer som følger med hvert eneste trekk jeg gjør. så en forsterker mulighet til å koble til pcen, via da lydkortet mitt? X-fi xtrememusic? har jo da cdrom, vis jeg skulle trengt å spille cd. hmm så det jeg leter etter:

 

- forsterker, mulighet til oppkobling til pcen, gulvhøytalere, kanskje noen ekstra senterhøytalere?

Lenke til kommentar
tenkte kanskje senere, nevnt tidligere. som bakhøytalere,senterhøytalere, kanskje stativhøytalere?

 

men greit sorry, først og fremst nå tenker jeg:

forsterk,høytalere? ok, noen andre butikker enn hifiklubben som kan anbefales, så litt på de cerwin vega CLS 10 eller 12 fra hifi, bra lyd?

 

PA? hvor selges dem?

8366485[/snapback]

 

PA er det eneste som er brukelig på fester nesten, de er konstruert for hard bruk over lengre tid. men skal du ha noe pålitelig som holder til 100-150 personer må du nok regne med at det gar med 15-20 000, du får selvfølgelig billigere men det ville ikke jeg gått for i allfall, jeg havna vel på ca. 15 000 for et lite oppsett og da handla jeg billig i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...