Gå til innhold

YouTube sperret i Thailand


Anbefalte innlegg

Fanatismen tar forhåpentligvis slutt engang. På grensen til forguding eller dyrking av et menneske slik som kongen i Thailand er jo akuratt det som skaper uro i verden. Det er en slags religion det også.

 

Om vi eller de eller jeg eller deg, det har ikke så mye å si. Vi står sammen som menneske, og da hjelper det lite å stenge seg inne i sitt eget samfunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg er sjokkert over respektløsheten og sneversynteheten som ytres i mange av disse innleggene i denne tråden. Her sitter det mennesker godt til rette med den feite bortskjemte ræva si i en stol og rakker ned på mennesker og kultur/religion de ikke forstår seg noe på. Alt dette mens de tror de har rett til det fordi de tror de er verdensmestere for ingen annen grunn enn at de er hvite og bor i vesten, og ikke minst i jævla norge! Noe så idiotisk!

 

Hvem faen er du som tror at du vet alt best?!

Tror du at du står for flertallet her i verden når det kommer til syn på religion eller annet livssyn? Har du spurt alle de andre menneskene på denne jorda hva de synes om din gudesløshet, dit levesett og alle de tingene du synes er naturlige? Nei selvfølgelig har du ikke det, du vet jo alt best selv, du er jo norsk og verdensmester!

 

Herregud sier bare jeg, at det går ann å sitte på andre siden av jorden i forhold til et land som holder til i en verden helt annerledes enn vår, og rakke ned på det som om de vet best. Jeg tror neppe menneskene i Thailand savner youtube når den ble blokkert, og det er selvfølgelig at om kongens sterke integritet og kongestatus skal opprettholdes så kan ikke slik drit spres i media.

 

En ting er at vi har ytringsfrihet, men det går faen meg ann å tenke over hva man sier og gjør. Jeg fikk for f ikke lov til å sette meg ved matbordet når jeg var liten og begynne å skjelle ut de andre familiemedlemene og oppføre meg som en tosk bare fordi det finnes et ord som er ytringsfrihet.

 

Men det er tydelig at visse mennesker i Norge tror at når de blir voksne kan de bruke ytringsfrihet som en unskyldning for respektløshet og direkte barnslig frekkhet og uoppdragenhet. Rett og slett oppføre seg som drittunger med gullskjea i munnen!

 

Det gjør meg kvalm og at jeg er en del av at folk som i slike tilfeller oppfører seg som idioter ovenfor resten av verden skammer jeg meg over!

 

Ingen her skal komme og fortelle noen andre hvordan de skal leve livet sitt i resten av verden ut fra våre ideer og tanker om livet. Det finnes ingen gudommelig superkraft som har sagt at Nordmenn står med menneskenes rette levesett. Det eneste jeg har sett er endeløs snobbete kaksete arroganse, og bunnløs uvitenhet. La folk sette sine egne jævla grenser i sine egne jævla liv, sitt eget jævla land og leve slik de synes er best! Så kan dere alle andre holde kjeft, og liker dere det ikke så hold dere i soffaen hjemme med potetgullet deres og for guds skyld ikke reis utenfor europa og usa/canada! Vi har et eget land, Norge, her råder vi. Hvilke straffer de har i Thailand har vi ingenting med! Det er ikke vårt land!

 

Punktum finale!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...