FenrisC0de Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) Vel, jeg var nylig i Tyskland, hvor store deler av ferien gikk med på å spille Fifa World Cup 2006 på xbox360. Ganske artig. Anyways, kjedet meg litt i dag så jeg installerte PC versjonen, og til min store forbauselse er spillet helt latterlig langt bak med tanke på grafikk. Er dette meningen, eller er det bare noe galt hos meg? (Skal ikke være det med tanke på maskinvare) Det ene vedlegget er fra meg, og det andre vedlegget er et x360 screenshot Ser man på omtalen fra gamer.no skulle man også tro at grafikk var den samme :S Endret 10. april 2007 av Earth657
Windoge Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jeg spiller veldig mye Fifa World Cup 2006 til PC. Ut fra bildene virker det som at Xbox versonen har bedre grafikk. Vet ikke hvilke instillinger jeg spiller på, men du finner flere screenshots av PC versonen ved å Google litt rundt på nettet.
FenrisC0de Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Dette bildet er tatt fra PC versjonen.. og det ser ikke slik ut hos meg for å si det slik!
Windoge Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Du får ta en titt på instillingene dine. Kan skru opp mine instillinger og sende deg et screenshot så snart jeg kommer hjem i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå