bigx Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hei. jeg har installert Sony Vegas 6.0 og 7.0, men når eg skal åpne programmet, så får jeg blåskjerm?? hva er gale med pcen/programmet da?? noe jeg har gjort feil på en måte?? jeg har prøvd og uninstallert og installert det på nytt tusen ganger, men får samme resultat. noen tips?
kjetilbj Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hei. jeg har installert Sony Vegas 6.0 og 7.0, men når eg skal åpne programmet, så får jeg blåskjerm?? hva er gale med pcen/programmet da?? noe jeg har gjort feil på en måte?? jeg har prøvd og uninstallert og installert det på nytt tusen ganger, men får samme resultat. noen tips? 8352250[/snapback] Dette er ikke lett å gi et svar på dette (software eller hardware relatert). Kan være lydkortdrivere mm. Det er vel ikke nødvendig med både Vegas 6.0 og 7.0 ? Prøv med Vegas 7.0. Og last ned siste oppdateringer. Du kan også prøve å søke på Sony sitt brukerforum for Sony Vegas. http://www.sonycreativesoftware.com/forums...s.asp?ForumID=4 http://www.sonycreativesoftware.com/forums/search.asp
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Kanskje det hjelper og fjerne absolutt alt når du avinstallerer? Dvs. fjerne informasjon lagret i registeret etter du har avinstallert det på vanlig måte.
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Vi vet alle hvor det ender når Windows begynner sånn.. Pleier ikke å gidde å prøve å løse problemet jeg. Så fort jeg greier det går noe annet galt. Kanskje like greit å reinstallere maskinen.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Kanskje like greit å reinstallere maskinen. 8378560[/snapback] Det er jo alltid kjedelig med en "full reinstall", men det gjør som oftest susen, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå