Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker henne, men hva føler hu?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg sitter her å klarer ikke helt å forstå ei jente sitt "syn" på forholdet vi har. Vi er sant nok ikke sammen ennå ,men vi "holder" på. Dette er et avstandsforhold og vi møttes først i forrige uke.

 

Tingen er at vi hadde jo det ganske fint de dagene vi hengte sammen. Selv om hun er litt vell nervøs og tørr ikke å væreså mye fremmpå. Derreter like før siste dagen tilbød jeg meg å være mer fremmpå. Men det ønsket hun tydligvis ikke, hun var ikke helt sikker sa hun :dontgetit: Så det ble ikke noe spesielt som skjedde de dagene.

 

Så jeg kom meg hjem igjen etter en 4 timers lang togtur. Og da satt jeg meg på msn og prata med hu. SPurte litt om hvordan hu syntest jeg var i forhold til de forventningene hu hadde om meg osv. Joda, jeg var den beste gutten hu hadde møtt og aldri hadde så mye felles til noen før :D MEN så kommer hu med at hu bare ser på meg som en venn? :S Jeg følte jo meg veldig skuffet og hu unnskyldte seg veldig mye osv. Men så etterpå igjen sa hun "Jeg vet ikke helt, men.. tror kanskje de tkan bli noe mer om vi treffes igjen. For, jeg tenker på deg hele tiden og blir sjalu når jeg tenker på deg rundt andre jenter. Og slik tenker man ikke om man bare ser på en person som en venn?" Såeh, dette forvirret jo meg bare enda mer. Hun dro fra msn like etterpå, fordi hun skulle bort. Så der satt jeg å tenkte noe sykt, og forsto ingen ting.

 

Prata med hu senere på kvelden, og da sa hun igjen at hun trodde det koms til å bli noe når vi møttes igjen. Jeg spurte om det kunne gå begge veier. Joda sa hun, men mest sannsynligvis at vi koms til å bli sammen. Jeg var enda forvirret, så jeg tok litt intiativ og spurte om hun syntest jeg stressa litt mye og om jeg pushe henne litt i det meste laget. Vi hadde jo tross alt bare møttes 1 gang, og det er vell ikke normalt å få både pose å sekk samme dagen?.. Da kom det fra hu at hun syntest jeg stressa litt for mye, og ta hun trengte litt tid. Men jeg er jo så fryktelig redd for at hun skal miste følelsene for meg osv. Så hvordan tenker dere jenter egnetlig? Jeg sitter her med litt uggen mage og vet ikke helvt hva jeg skal dro. Har lyst til å prøve å satse på at vi to blir sammen, men jeg har å litt lyst til å starte å fordøye følesene jeg har for hu, for jeg blir bare forvirret :(

 

Hun er 16 og jeg 18.

 

Dette ble kanskje litt forvirrende i seg selv men :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort tips:

Gi henne oppmerksomhet uten å pushe så mye på. De fleste jenter liker oppmerksomhet, men ikke gjør det på en måte slik at hun føler at du vil ha noe igjen.

Dvs. gjøre det fordi du liker henne, ikke fordi du vil overbevise henne om at hun bør bli sammen med deg.

 

Det å sitte å planlegge at "treffes vi igjen så blir vi nok sammen" høres litt snålt ut. Skjer det så skjer det, man bør ikke ha hastverk ned å nå et punkt der man sier "nå er vi sammen". Begge må/bør like hverandre godt/være forelsket før man trenger å tenke på "å være sammen"

Lenke til kommentar

Gi litt faen, ikke mas og stress så mye. Ikke ta kontakt med engang du ser hu logger seg på msn. La heller hu komme til deg. La hu være den første til å sende nattamelding.

Og dere har møtt hverandre EN gang. Vet ikke hvor lenge dere har chatta sammen, men det er mye letter å bli betatt av en som sitter i andre enden som man ikke kan se. En som er litt mystisk samtidig kjempe hyggelig.

Gi det litt tid og se hva som skjer, for meg så fungerte det kjempe bra. Men self alle personer er jo ikke like.

Endret av Putas
Lenke til kommentar

Takk skal dere ha :) Jeg har tenkt på det litt selv. Jeg er rett å slett for simpel å få tak i.. For det skjønte jeg nesten når hun sa" Føles liksom ut som det er opp til meg.. litt egoistisk tanke kanksje, men det er jo det?".. Så jeg forklarte for henne at jeg koms til å være litt mindre "fremmpå" og ta det mer med ro. Hu likte meg bedre som jeg var før fikk jeg høre, og da var jeg mer som beskrevet ovenfor "En som er litt mystisk samtidig kjempe hyggelig. "

 

Skal prøve ut dette mer, gi henne mer rom og tid. Hastverk er lastverk :) Er bare det at jeg er redd for at hun skal miste følelsene sine for meg, men vis hun har sterke følelser, så skal de jo ikke bare forsvinne ut av løse luften? Da har de vell aldri vært sterke? Jeg har blitt litt paranoid tror jeg :D

Lenke til kommentar

Vis hun alltid vet at jeg "er" der. Så får hu vell aldri den følelsen av at hu er redd for å miste meg. Men hu er alltid den første til å skrive til meg på msn. Det er ikke engang hu ikke skriver til meg. Hu vil alltid at jeg skal sende nattameldinger osv. Og hun vil helst ikke at jeg drar ut å fester.

Lenke til kommentar

Det er kanskje det, er jeg sikker på :) Dette var en liten oppvekker for meg selv egentlig. Jeg viste jo i grunn hva jeg gjorde galt, men min egen egoisme blindet det?

 

Vi har pratet i snart 1 år, men er først de 4 siste måneden vi har "holdt" på.

Lenke til kommentar

Det går nok bra trådstarter. virker som denne jenta er veldig nervøs og flau.

Men hun vil jo møte deg igjen. og siden dere har kjent hverandre ganske lenge så vil jeg tro at med noen møter så hun kan bli vant til å treffe deg IRL. Så vil hun være mer frempå og mer slik du har fått intrykk av over msn.

Lenke til kommentar
"Jeg vet ikke helt, men.. tror kanskje de tkan bli noe mer om vi treffes igjen. For, jeg tenker på deg hele tiden og blir sjalu når jeg tenker på deg rundt andre jenter. Og slik tenker man ikke om man bare ser på en person som en venn?"

8348978[/snapback]

 

Den der har jeg hørt før. Var bare pisspreik for min del. Jeg var vel kanskje på samme måte som deg, men etterhvert så fant jeg ut at hun absolutt ikke var den rette, og nå er jeg heller flau over at jeg i det hele tatt nærmet meg henne.

 

Men, det betyr jo ikke at det er likt for deg da. :) Ta det med ro og bruk god tid.

Lenke til kommentar

For meg så virker det som om det er noe på gang mellom dere her ;) MEN, et problem jeg ser utifra det du skriver er at jenta ikke må kjempe i det heletatt for å få deg og kanskje det er det ho ikke liker?

 

Det kan også være at ho sa ho bare ville være venn, MEN blir sjalu når du er sammen med andre jenter, kun for å være snill mot deg.

 

Det vet man jo selvsagt ikke enda.

 

For å ta meg som et eksempel.. Hvis det er en jente jeg liker og jeg får ho med EN gang uten å måtte kjempe litt i det heletatt så liker jeg ho ikke såå godt lengre som jeg gjorde i starten før det skjedde noe. Vet ikke hvorfor, men det føles ikke riktig på en måte. Da begynner jeg å tenke på at det finnes andre jenter der ute som er bedre. Som har en HØYERE verdi FOR meg, hvis du skjønner hva jeg mener. Hvis ikke så mener jeg med det at f.eks du ser opp til ho.. Når du får ho med en gang uansett hva, så ser du ikke like mye opp til ho. Vanskelig greier å forklare.

 

Ta et eksempel for at du skal få jenta til å kjempe litt for å få deg:

 

* Hvis ho setter seg på fanget ditt, så dytter du ho bort... Litt etterpå ber du ho om å sette seg på fanget ditt (eller ho gjør det helt av seg selv), så lar du ho sitte der litt, og så dytter du ho bort igjen

 

* Når det kommer til punktet hvor ho prøver å kysse deg, så lener du deg inn for å ta kysset, men i siste lita så trekker du deg tilbake.. Så gjør du dette et par-tre ganger, så blir ho nok ganske desperat til slutt.. Men når ho får det kysset til slutt da, så kommer det til å ta helt av ;)

 

* En ting som jeg syns er morro å gjøre er å ta handa hennes (eller om ho holder deg i handa fra før av)... holde ho i handa litt, og så sier du: "Nei, seriøst.. Ikke noe holding i hender så tidlig", så slipper du.. Og så litt seinere gjør du det samme igjen, holder ho litt i handa, og så sier du: "Du.. jeg mener det.." og så slipper du. Erting og atter erting!!

 

* Og hvis det er noe du har planlagt... Bli med kompiser på kino eller andre ting, og jenta ringer og lurer på om du vil finne på noe, så sier du at du ikke har tid fordi du er opptatt i dag.. ikke si hvorfor.. bare si du er opptatt. Hvis ho spør hva du skal, så bare begynn å snakk om helt andre ting ;) Du ser "logikken" i det?

 

Sånn er det elles også forresten.. Hvis jenta spør om noe du egentlig ikke har så veldig lyst til å svare på av diverse grunner, så bare begynn å snakke om noe annet. Gjør det på en høflig måte, selvfølgelig. Altså du vil nok virke en del mere spennende hvis du gjør sånt.

 

Lykke til ;) Hvis du følger noen av rådene mine, så er jeg veldig spent på hvordan det gikk med dere, så da må du skrive det da!? :D

 

Men VÆRSÅSNILL, slutt å vise fram følelsene dine til jenter, HVERTFALL i starten!! Ikke si at du liker dem og ikke spør hva de synes om deg. Da virker du bare svak og du blir sett på som mindre verdt (Du har ikke så høy verdi lengre enn de andre gutta for å si det sånn om du gjør dette).

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...