Gå til innhold

Ny toppmodell fra Intel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men husk at prisen på E6600 skal ned i løpet av april ifølge ryktene, så vent litt om du kan :p

8351823[/snapback]

 

Har ventet en stund på det, og kan godt vente litt til :) Mener jeg leste det var rundt den 22, men så skal vel butikkene selge ut de som er kjøpt inn til "fullpris" før de setter ned prisene vil jeg tippe. Om det stemmer at alle andre går ned i pris kommer jeg nok til å gå ned et hakk, og heller klokke opp litt. Mangler bare ny cpu og nytt grafikk kort for å ha en akseptabel maskin. Venter på at det også skal synke i pris :) (8800 kort)

 

Er åpen for forslag til forbedring av maskinen om noen føler for det :roll: Oppsettet mitt ligger her:

http://www.aquabristol.com/pc/pc.htm

Endret av tropefisk
Lenke til kommentar
130W :wow: Dette er jo rene prescott-tilstander. Er det bare meg som synes #kjerne-kappløpet begynner å trekke like mye i feil retning som GHz-kappløpet gjorde for 3-5 år siden?

 

Dette er vel som å ha to separate X6800-prosessorer på en sokkel.

8348023[/snapback]

Ytelsemessig er det nok ganske identisk med to stk X6800 på hver sin sokkel. (En kombinasjon som ikke lar seg gjøre i praksis med dagens maskinvare)

8348810[/snapback]

 

Vel, skal du ha fire kjerner på Dekstopen fra AMD, må jo du foreløpig gå for FX-7x serien, som uten tvil har satt en ny standard for høyt effektforbruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...