Gå til innhold

fra MB til KB?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er finnes ikke flink til dette, så ha litt medlidenhet når det gjelder forklaringen på spm mitt :blush:

Det jeg lurer på er om det finnes en måte hvor jeg kan forandre/konvertere/redigere en film (i dette tilfelle 514,9 MB) om til KB?

:hmm:

Endret av Melisma
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hæ??

Vil du komprimere filmen?

igjen... hæ??

8346118[/snapback]

hahaha, heter det komprimere ja? uff,,, ja, sikkert det jeg mener.. jeg skal laste den opp på en side som kun godtar filmer som er KB eller 100 MB, men filmen min er for stor siden den er på over 100 Mb .. ?! Vet ikke hvordan man skal gjøre dette..

Skrevet
Du vil gjøre så filmen tar mindre plass eller du vil finne ut hvor stor filmen er i kb?

8346178[/snapback]

Ja, jeg vil gjøre så filmen tar mindre plass ja :yes: Finnes det en måte å gjøre dette på??

Skrevet
Jeg er finnes ikke flink til dette, så ha litt medlidenhet når det gjelder forklaringen på spm mitt  :blush:

Det jeg lurer på er om det finnes en måte hvor jeg kan forandre/konvertere/redigere en film (i dette tilfelle 514,9 MB) om til KB?

8346079[/snapback]

Jeg forsøker ikke å være slem eller noe, og det er jo naturlig at ikke alle er eksperter på dette med Mega- og Kilo- osv, men dette var en utrolig morsom post!

Søt var den!

:!:

Skrevet
Jeg er finnes ikke flink til dette, så ha litt medlidenhet når det gjelder forklaringen på spm mitt  :blush:

8346079[/snapback]

Jeg forsøker ikke å være slem eller noe, og det er jo naturlig at ikke alle er eksperter på dette med Mega- og Kilo- osv, men dette var en utrolig morsom post!

Søt var den!

:!:

8346412[/snapback]

hahaha :) uff, nei blir så flau over meg selv.. *ta på seg papirpose over hodet* :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...