Gå til innhold

nytt kort igjen... men lurer på noe.


eUnaas

Anbefalte innlegg

Er det en "dumt" periode å kjøpe kort nå? tenker på at oppfølgeren til GF4 kommer snart osv.

 

Vil jeg ha noe glede av 128mb ram istede for 85? eller kan 128ram bli en "kork"

 

Jeg skal ha nytt skjermkort... og har sett at ps-data har juletilbud i dag:

Microstar VGA-Card Geforce 4 TI4200 128MB AGP TV-Out

Pris: 1285

 

noen som veit noe om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yupp, bestilte samme kortet akkurat nå.

Ti4200 128 Mb kommer til å holde i massevis (av år)....:smile:

300,- i avslag på normal pris, så jeg personlig synes absolutt at det er verdt det. Men hvis du mener at man alltid skal ha det siste og beste, ja da får du vente.......og da kan man jo stå i fare for alltid å være på vent - på noe.......

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer at du har et geforce3ti500 nå, ser jeg ikke vitsen i å oppgradere, hvis ikke det er helt nødvendig. Synes det blir litt for dumt når folk kjøper nytt skjermkort fordi de ikke kan spille med alle detaljer og oppløsninger på max,istendefor å skru ned litt på eyecandyene, for at det skal gå glatt. Personlig foretrekker jeg en lavere oppløsning i spill, enn 1600x1000 eller hva det er.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-17 20:23, skrev akzj0n:

Hvis det stemmer at du har et geforce3ti500 nå, ser jeg ikke vitsen i å oppgradere, hvis ikke det er helt nødvendig. Synes det blir litt for dumt når folk kjøper nytt skjermkort fordi de ikke kan spille med alle detaljer og oppløsninger på max,istendefor å skru ned litt på eyecandyene, for at det skal gå glatt. Personlig foretrekker jeg en lavere oppløsning i spill, enn 1600x1000 eller hva det er.


 

jeg er helt enig med deg... men ser i du singen. min så har jeg 2pcer. og jeg har ett Gf3ti500 og et GF2mx420 (som jeg låner) det er tingen. hadde vært morro å kunne spille på begge pcene.... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...