Fear the Scare Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har en monster truck og er helt nybegyner og lurte på om det finnes en form for Monster Truck Race... Vis det er noen i Oslo eller innenfår Akershus. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Har sett noen få filmer fra Japan (tror jeg) hvor de kappkjører med monstertrucker. De har også trail baner, og høydehopp. Dessverre vet jeg ikke om noen plasser som dette bedrives her i Norge. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Det finnes! Er ikke så stort miljø lenger i Norge tror jeg. Større i Sverige Hør litt på www.pirate4x4.no så får du HELT sikkert svar! Om det er fullsize ja! og ikke RC, får sikkert svar uansett men Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Siden trådstarter har kyosho-logoen som avatar, antar jeg at h*n mener rc-biler. Så ja, det finnes! Stikk innom Monsterracing og ta en titt. Første sesong var i fjor, og det planlagt løp i år også. edit: fixed Endret 7. mai 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Er den adressen der riktig? Funker heller dårlig her, er jeg redd. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Det skal nok være .org istedet for .no Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Da ble det bedre ja! http://www.monsterracing.org/ Sånn, nå trenger dere ikke å skrive Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Ah, det burde jeg ha testet selv. Jaja. Takker så meget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå