Gå til innhold

Diverse små bugs i Os X10.3


Anbefalte innlegg

Har litt problemer med noen bugs som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med:

 

Nøkkelringen har en tendens å forsvinne for maskinen. det kommer ofte feilmelding om at den ikke finner nøkkelringen i safari og e-post leseren feks

 

printeren fra HP vil ikke la seg innstallere. Driver cd fra hp fungerer ikke og driver fra sidene deres kommer med feilmelding.

 

 

noen som har en ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva du mener med at nøkkelringen forsvinner, eksakt hva slags feilmelding får du?

 

Har aldri hatt noe problem med det på mine maskiner selv, men jeg har heller aldri hatt 10.3. Min første maskin kjøpte jeg dagen etter at 10.4 ble lansert...

 

Driverproblemet ditt er nok ikke en OS bug, men et driverproblem. Sikker på at driveren er til 10.3, og ikke kun 10.4 ?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva du mener med at nøkkelringen forsvinner, eksakt hva slags feilmelding får du?

 

Har aldri hatt noe problem med det på mine maskiner selv, men jeg har heller aldri hatt 10.3. Min første maskin kjøpte jeg dagen etter at 10.4 ble lansert...

 

Driverproblemet ditt er nok ikke en OS bug, men et driverproblem. Sikker på at driveren er til 10.3, og ikke kun 10.4 ?

8337232[/snapback]

 

det er det jeg grubler på.

 

feilmeldingen sier:

 

finner ikke nøkkelringen "login" for akrivering av "Safari"

 

Nå later det til at aperture også forlanger Tiger, så skal få tak i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...