Gå til innhold

ATi Radeon 9500 (Pro?)


Rafael

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om det er en måte å sjekke hvor mange pipeline skjermkortet mitt har?

 

Har nemlig ikke eske og er litt usikker på om det er Pro eller ikke. Utenom minnestørelsen så er forskjellen mellom Pro og vanlig pipelines. Så, vet noen om en måte hvordan jeg kan sjekke?

 

Mvh

Rafael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg kan komme på er at du tar av kjøleren på GPUen og ser hva som står skrevet på den. Evt. kan du sjekke produktnummeret opp mot ATIs hjemmesider (vet ikke om det går an). Produktnummeret burde enten stå trykket på selve PCBen eller på en hvit klisterlapp. Har du klart å slå kloa i et 9500 Pro-kort er du heldig! Disse kommer nemlig ikke til butikkene før midten av januar grunnet sen leveringstid av GPU fra ATI til Sapphire, Hercules, m.m.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-17 17:58, skrev mungo:

Det eneste jeg kan komme på er at du tar av kjøleren på GPUen og ser hva som står skrevet på den. Evt. kan du sjekke produktnummeret opp mot ATIs hjemmesider (vet ikke om det går an). Produktnummeret burde enten stå trykket på selve PCBen eller på en hvit klisterlapp. Har du klart å slå kloa i et 9500 Pro-kort er du heldig! Disse kommer nemlig ikke til butikkene før midten av januar grunnet sen leveringstid av GPU fra ATI til Sapphire, Hercules, m.m.



 

Takk, men finner ikke det stedet på atis hjemmeside der jeg kan skrive inn det nummeret. Du har ikke lyst å være så snill og gi meg en link?

 

 

Ellers vil jeg takke for den som anbefalte meg hwinfo, men det hjalp ikke mye. :/

 

[ Denne Melding var redigert av: Rafael på 2002-12-17 20:02 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...