Jobby Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Eg har tenkt å kjøpe meg et trådløst nettverks kort som er bedre enn det eg har. Eg sliter med at eg ikke får inn signalet fra min router(og andre i nabolaget) så eg trenger et skikkelig kort som tar imot signaler fra 50+++meter. Har du noe å anbefale? Eller må eg skifte antennen på routeren?(hva kan dere anbefale av antenner?)
kahorn03 Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Eg har tenkt å kjøpe meg et trådløst nettverks kort som er bedre enn det eg har.Eg sliter med at eg ikke får inn signalet fra min router(og andre i nabolaget) så eg trenger et skikkelig kort som tar imot signaler fra 50+++meter. Har du noe å anbefale? Eller må eg skifte antennen på routeren?(hva kan dere anbefale av antenner?) 8330395[/snapback] Forsterker du antennene på routeren din svekkes evnen enda mer til å koble til dataen din opp mot naboene når du er hjemme hos deg. Når du skal opp i en avstand på 50 meter må du nok ha ekstern antenne på kortet (hvilket er vanskelig å få tak i på bærbare) og sette på en sterkere antenne på det. Angi routertype, nettverkskort og behov så får du et bedre svar.
Jobby Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 router: D-Link DI-624 nettverkskort: Intel® PRO/Wireless 3945ABG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå