Gå til innhold

Sliter med dårlig signal


Anbefalte innlegg

Jeg er nå lei av dårlige tv-bilder og lurer på om det er noen god måte å forbedre dem på.

Før hadde vi en diger antenne ute, men den tok vi ned siden den ble i veien og bildene var like dårlige som med en liten bordantenne.

 

Siden har jeg hatt en liten bordantenne med antenneforsterker. Det gjorde saken litt bedre, men ikke mye.

Er det flere ting jeg kan gjøre for å forbedere signalet? Har ikke noe lyst til å henge opp en ny gigantisk antenne heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, med mindre du har lyst til å skaffe deg kabel eller parabol så tror jeg nok ikke det er så mye du kan gjøre desverre. Takantenne av gode gamle typen er stort sett bedre enn bordantenne, men hvis du har prøvd dette og det faktisk var dårligere så er det nok noe som forstyrrer signalet ditt.

 

Har du flat-tv? I såfall er det nesten et krav med kabel/parabol da disse er veldig følsomme på dårlige signaler.

Lenke til kommentar

Tror nok det beste er å sette opp en takantenne, som rettes mot senderen. Eller så koster den billigste pakken til CanalDigital ikke mer enn 2500 kr året.

Hvis du ikke skal ha parabol, så blir det bedre til høsten, når det digitale bakenettet kommer på plass. Sjekk ut www.ntv.no

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...