Gå til innhold

Ps store download speed


Oas3k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fart har dere på downloads? Lasta lemmlings demoen på et par minutter, men nå går allt sakte eller står stille. Ingen av demoene vil laste mer en 1kb`s i beste fall!

 

Noen som har samme problem?

8326853[/snapback]

eg ligger paa ca 1mb per sec...

eg ville sjekket ruteren viss eg var deg..port problem kansje..

 

edit: både resistance og GT HD lasta eg ned på 1 mbps...

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Hvordan fart har dere på downloads? Lasta lemmlings demoen på et par minutter, men nå går allt sakte eller står stille. Ingen av demoene vil laste mer en 1kb`s i beste fall!

 

Noen som har samme problem?

8326853[/snapback]

eg ligger paa ca 1mb per sec...

eg ville sjekket ruteren viss eg var deg..port problem kansje..

8327207[/snapback]

Takk for responsen, fant probleme. Etter at jeg fjernet wep koden på nettverket og da gikk alt fint :D

Lenke til kommentar
Hvordan fart har dere på downloads? Lasta lemmlings demoen på et par minutter, men nå går allt sakte eller står stille. Ingen av demoene vil laste mer en 1kb`s i beste fall!

 

Noen som har samme problem?

8326853[/snapback]

eg ligger paa ca 1mb per sec...

eg ville sjekket ruteren viss eg var deg..port problem kansje..

8327207[/snapback]

Takk for responsen, fant probleme. Etter at jeg fjernet wep koden på nettverket og da gikk alt fint :D

8327382[/snapback]

 

det var rart..

 

wep koden skal ikkje ha noko og si på hastigheten, eg har WEP sikkret nettverk sjølv, ps3 er trådløst tilkobla nettverket...eg har bra hastighet...

 

fint att det løste seg, men veldig rart att det var WEP koden som var feilen...

Lenke til kommentar
Hvordan fart har dere på downloads? Lasta lemmlings demoen på et par minutter, men nå går allt sakte eller står stille. Ingen av demoene vil laste mer en 1kb`s i beste fall!

 

Noen som har samme problem?

8326853[/snapback]

eg ligger paa ca 1mb per sec...

eg ville sjekket ruteren viss eg var deg..port problem kansje..

8327207[/snapback]

Takk for responsen, fant probleme. Etter at jeg fjernet wep koden på nettverket og da gikk alt fint :D

8327382[/snapback]

 

det var rart..

 

wep koden skal ikkje ha noko og si på hastigheten, eg har WEP sikkret nettverk sjølv, ps3 er trådløst tilkobla nettverket...eg har bra hastighet...

 

fint att det løste seg, men veldig rart att det var WEP koden som var feilen...

8327394[/snapback]

Ja synes også det var rart, en kompis av meg som foreslo det. Han viste heller ikke hvorfor. Ble sjokkert selv da det funka. Hadde ikke råd til spill med det samme, så hadde vert kjipt om jeg ikke fikk testa noen demoer xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...