Kimelimm Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hei! Så i et Playstation blad for noen år siden da WoW ble lansert på PC, kanskje litt før og da... Da stod det at det kanskje skulle komme på Ps3, er det sant?
SnusHanen Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Håper egentlig ikke det. har ikke så mye til overs for rpg spill til konsoll egentlig
Faber Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Håper egentlig ikke det. har ikke så mye til overs for rpg spill til konsoll egentlig 8325732[/snapback] I et intervju med blizzard for en god stund siden, så sa de at wow ikke komms til å komme på noen konsoll, fordi det blir for vanskelig å legge det over, alt for mye slit osv osv osv osv..
Grushorfesh Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) WoW = Windows og OS X! Endret 7. april 2007 av Grushorfesh
Dragen Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 WoW = Pc og Macintosh 8326452[/snapback] Rettere sagt Windows og Mac OS X. Siden de ikke har støtte for *nix.
zbegra Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Hvis du installerer Linux på PS3-en og fyrer opp WoW gjennom Wine så har du jo WoW på PS3 men det kommer nok neppe noen offisiell Konsoll-port fra Blizzard med det første. Isåfall tror jeg de hadde valgt xbox360 på grunn av bedre online-støtte (dvs lettere å rulle ut patcher) Endret 7. april 2007 av zbegra
.tomf Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hadde vært slitsomt å være paladin med bare en liten gamepad, eller warlock for den saks skyld. Måtte Gud forby.
Chrynarx Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hadde vært slitsomt å være paladin med bare en liten gamepad, eller warlock for den saks skyld. Måtte Gud forby. 8327646[/snapback] Magen min derimot hadde det vært smuud med=)
Kimelimm Skrevet 7. april 2007 Forfatter Skrevet 7. april 2007 Man kan jo koble til USB mus og tastatur da xD
Xeenon_ Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Man kan jo koble til USB mus og tastatur da xD 8328553[/snapback] Eller så kan du bare bruke PCen. Sparer 6000 på det og.
Yama Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) huff. nei det håper jeg da indelig ikke... AoC skal hvistnok komme på konsoll. kommer det en demo kommer jeg nok til og prøve det. men kan aldri se for meg at det kan fungere problemfritt... men, men. funcom drar vell inn litt mer penger... EDIT: jeg kan jo selvsagt ta fullstendig feil... men MMO/MMORPG kommer jeg til og skaffe til PC og ikke konsoll... Endret 8. april 2007 av Yama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå